دوشنبه 30 مهر 1403

خبر مهم سازمان اطلاعات درباره دستگیری اشرار فراری خطرناک در پردیس کرج

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم سازمان اطلاعات درباره دستگیری اشرار فراری خطرناک در پردیس کرج

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران درباره دستگیری اشرار خطرناک پردیس کرج توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک اوباش متواری در پردیس خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه اسلحه و مقداری فشنگ کشف شده است.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش متواری در پردیس اظهار داشت: در پی اطلاع از حضور یک نفر اراذل و اوباش متواری در سطح شهر پردیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شرور خطرناک کرج به دام افتاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه، تعقیب و مراقبت‌های صورت‌گرفته، متهم را که از اراذل و اوباش متواری و دارای سابقه شرارت و ضرب و جرح عمدی با چاقو و توهین به اشخاص عادی و تهدید را شناسایی و طی اخذ نیابت و هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش واقع در شهر پردیس دستگیر کردند.

راستی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران عنوان داشت: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

هم اکنون دیگران می خوانند 20 اردیبهشت 1402 - 11:32

بیشتر بخوانید

خبر مهم سازمان اطلاعات درباره دستگیری اشرار فراری خطرناک در پردیس کرج 2