جمعه 14 اردیبهشت 1403

خبر مهم وزیر کار درباره افزایش 35 درصدی بیمه تکمیلی کارگران و بازنشستگان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
خبر مهم وزیر کار درباره افزایش 35 درصدی بیمه تکمیلی کارگران و بازنشستگان

مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم. مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم. به گزارش عرشه آنلاین، صبح...

مرتضوی گفت: با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم.

به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز مراسم تجدید میثاق جامعه کارگری با آرمان‌های امام خمینی (ره) با حضور جمعی از کارگران، فعالان تشکل‌ها و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت آغاز هفته کارگر در مرقد بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با گرامیداشت ایام هفته کارگر اظهار کرد: عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی کشور را نشان داد. در یک اقدام موثر ابهت پوشالی استکبار در هم کوبیده شد.

وی افزود: کارگران و کارفرمایان در سال جدید مخاطب شعار سال منتخب رهبری هستند‌. با مشارکتی که در شورای عالی کار با شرکای اجتماعی ایجاد شد، 35 درصد افزایش مزد داشتیم. ضمن اینکه ما در تمامی مراکز تولیدی بالای 50 نفر مراکز بهگر برای کارگران ایجاد کردیم.

وی با اشاره به افزایش 35 درصدی بیمه تکمیلی در میان بازنشستگان و کارگران شاغل طی دو سال اخیر اظهار کرد: ما از همه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و کانون‌های بازنشستگی برای همکاری با مجموعه وزارت کار برای بهبود عملکردمان تشکر می‌کنم.

مرتضوی در پایان تاکید کرد: همه کارگران در نقطه ولایتمداری با هم اتفاق نظر دارند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

خبر مهم وزیر کار درباره افزایش 35 درصدی بیمه تکمیلی کارگران و بازنشستگان 2