یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: «افزایش میزان درجه تابش اشعه یو وی در کشور ما چیز جدیدی نیست و هر سال این اتفاق در روزهای گرم سال رخ می‌دهد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت که افزایش میزان درجه تابش اشعه یو وی در کشور ما چیز جدیدی نیست و هر سال این اتفاق در روزهای گرم سال رخ می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشعه‌های فرابنفش خورشید در این روزها خطرناک‌تر از قبل هستند و استفاده از ضدآفتاب و عینک آفتابی در این روزها به شدت توصیه می‌شود. اشعه‌های فرابنفش خورشید در این روزها خطرناک‌تر از قبل هستند و استفاده از ضدآفتاب و عینک آفتابی در این روزها به شدت توصیه می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت که افزایش میزان درجه تابش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی گفت: ابر پروژه ریلی کشور از چابهار تا خاش تا پایان سال افتتاح می شود و منابع اعتباری خوبی به این پروژه تزریق شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم‌الهدی روز چهارشنبه در سومین نشست شورای اداری استان به ریاست استاندار خراسان رضوی افزود: فرضیه‌های مختلفی پیرامون سقوط بالگرد مطرح بود که آیا این حادثه طبیعی بود و یا نشان از عوامل خارجی وجود داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، پیش بینی این سازمان برای پنج روز آینده را اعلام کرد و گفت: در 11 استان کشور بارش باران پیش بینی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش‌های امسال در کدام مناطق یا استان‌ها نرمال نبوده؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و یارانش با حضور مسوولان، حوزوی کشوری و استانی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

نمایی زیبا از دریای ابر هزار مسجد خراسان رضوی در بهار 1403

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و یارانش در اراک برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسمی برای شهدای خدمت در مشهد برگزار شد. مراسمی برای شهدای خدمت در مشهد برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آیین گرامیداشت شهدای خدمت عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مدیران خراسان رضوی و مسوولان کشوری در مسجد قبای مشهد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون 2 میلیون و 700 هزار تن گندم از کشاورزان 12 استان کشور خریداری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم هفتمین روز شهادت رئیسی و یارانش در یزد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک شهروند در محله مشیریه به هنگام تعمیر کولر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیین گرامیداشت شهدای خدمت عصر پنجشنبه با حضور جمعی از مردم و مدیران خراسان رضوی و مسوولان کشوری در مسجد قبای مشهد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تصادف زنجیره ای چهار خودرو در آزادراه تهران - پردیس خبر داد و گفت: ترافیک در این محور سنگین است.