شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمیله علم‌الهدی گفت: نگران این هستیم که برخی با شهید رقابت کنند، اما برای کسب جایگاه نمی‌توان با شهید رقابت کرد یا او را مورد استهزاء قرار داد. این انقلاب با خون شهیدان احیا می‌شود و ما باید از انقلاب و مقاومت که حاصل خون شهداست با افتخار دفاع کنیم. جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم ویژه برنامه «روایت تحول» بزرگداشت خادم‌الرضا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان کشور با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در پی فعالیت یک سامانه بارشی در کشور با احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

نفرات و تیم‌های برتر مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

جمیله علم‌الهدی در اولین سخنرانی بعد از شهادت ابراهیم رئیسی گفت: ویژگی مهم ادبیات ایران شرح درد فراق است که مولوی می‌گوید «بشنو از نی چون حکایت می‌کند از جدایی‌ها شکایت می‌کند».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. همسر سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است. جمیله علم‌الهدی، در مراسم ویژه برنامه «روایت تحول» بزرگداشت خادم‌الرضا و شهیدان خدمت، روایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر رئیس جمهور مغتنم و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: در این واقعه مردم با اشک به جمهوری اسلامی رأی دادند و این دستاورد بزرگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم‌الهدی گفت: تقویت جمهوری اسلامی و تأکید بر اسلامی بودن جمهوریت دستاورد بزرگی است که توسط مردمی که شانه‌هایشان زیر بار غم سنگین این واقعه لرزید و با چشمان اشک‌آلود شهدا را بدرقه کردند به نمایش گذاشته شد.

وب‌گاه فرارو

نیرو‌های نظارتی و اطلاعاتی دستگاه قضایی موفق شدند مردی را دستگیر کنند که با دریافت مبالغ کلان از مردم، به آن‌ها قول حل کردن پرونده‌های قضایی‌شان را می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش اورژانس در نتیجه برخورد یک سواری پژو 405 با سه موتورسیکلت در شرق کرمان 11 نفر صدمه دیدند و 2 نفر نیز کشته شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاضی قلابی در مشهد که اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد دستگیر شد. قاضی قلابی در مشهد که اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، نیروهای نظارتی و اطلاعاتی دستگاه قضایی موفق شدند مردی را دستگیر کنند که با دریافت مبالغ کلان از مردم، به آنها قول حل کردن پرونده‌های قضایی‌شان را می‌داد.