یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات موتوراندرو قهرمانی کشور گرامی‌داشت شهید بابایی با شناخت نفرات برتر کلاس‌های مختلف در قزوین برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 6 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 45 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی و فردا دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد. روز سه‌شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری‌های جوی تا پنجشنبه از احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب خبر داد و به مردم توصیه کرد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی و فردا دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 13 خرداد 1403 مشخص شد. قبمت‌ها نسبت به چند روز گذشته ثابت بوده و هیچ تغییری در بازار دام زنده مشاهده نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری‌های جوی تا پنجشنبه از احتمال آب‌گرفتگی و سیلاب خبر داد و به مردم توصیه کرد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

وب‌گاه الف

همسر رییس جمهور شهید ایران گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، جمهوریت اسلامی را به طور عملی تبیین کرد و وی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت که از ابتدای عملیات اعزام زائران حج تمتع تاکنون بیش از 55 هزار زائر به عربستان اعزام شدند که 63 درصد از کل زائران را شامل می‌شود.

وب‌گاه فرارو

به تازگی تصویری از یک نمودار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن هشدار داده شده بود که میزان اشعه یو وی از جمعه یازدهم خردادماه تا دوشنبه چهاردهم خردادماه در کشور به عدد 12 می‌رسد که این عدد بسیار بالا و خطرناک است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز، با اشاره به آغاز عملیات ساخت این پروژه از سال 94 و پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تا ابتدای کار دولت مردمی، گفت: تکمیل و تجهیز این پروژه در طول سه سال گذشته با جدیت دنبال شد و ارزش روز آن، حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان است. وی از فعالیت 114 تخت بیمارستانی در این مرکز خبر داد و افزود: این بیمارستان از پیشرفته‌ترین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از افزایش طاقت‌فرسای دمای هوا در اکثر نقاط کشور و اعلام یکی از مسئولان سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش اشعه uv در برخی استان‌ها، مهمترین توصیه‌ها شامل استفاده از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از افزایش طاقت‌فرسای دمای هوا در اکثر نقاط کشور و اعلام یکی از مسئولان سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش اشعه uv در برخی استان‌ها، مهمترین توصیه‌ها شامل استفاده از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی می‌شود.