یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس: تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل استان خراسان رضوی و جبران خسارت‌ها ضروری است. مشکلات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلان‌شهر مشهد فوری شناسایی و رفع شود.

وب‌گاه الف

رییس مجلس گفت: ضروری است در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل مشهد تسریع شود. همچنین کمیسیون عمران مجلس باید این موضوع را تا حصول نتیجه، پیگیری کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس هواشناسی: بارندگی امروز در مناطقی از خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان شدت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: ضروری است علاوه بر تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل استان خراسان رضوی و پیگیری روند درمان کامل آنها، نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده به اموال و منازل مردم در شهر مشهد و در شهرستان‌ها اهتمام ویژه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. طی امروز و دوشنبه با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات...

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان خراسان رضوی گفت: ضروری است علاوه بر تسریع در رسیدگی به مجروحان این حادثه و پیگیری روند درمان کامل آنها، نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده به اموال و منازل مردم در شهر مشهد و در شهرستان‌های فریمان، کلات، سرخس، طرقبه و شاندیز اهتمام ویژه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف تاکید کرد: قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها یکی از کارهای کلیدی بود که در این مجلس برای کمک به تولید به سرانجام رسید تولیدکنندگان نیز باید به ظرفیت‌های قانونی آن آشنا شده و دولت نیز باید از ظرفیت‌های پیش بینی شده در این قانون برای کمک به حوزه تولید بهره‌گیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن سالروز میلاد نورانی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و فرارسیدن دهه کرامت را به تمامی مردم شریف ایران و عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم. ما در کشور عزیزمان ایران هر چه داریم از این امام رئوف داریم و ان شاء الله همانند...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 نفر، خبر داد

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.