یک‌شنبه 1 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع اشکالات زیرساختی برای مدیریت بارندگی‌های شدید در کلانشهر مشهد کمیسیون عمران را مامور کرد تا به این موضوع رسیدگی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 نفر، خبر داد

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از تاریخ 24 تا 30 اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، 16 استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بوراحمد، گیلان و مازندران) نیاز به دریافت خدمات...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های شدید در 9 استان از جمله خراسان رضوی و جنوبی، از احتمال آب‌گرفتگی معابر و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون صدا در جریان اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی پژواک از بین المللی شدن جشنواره مستند رادیویی «پژواک» در دوره بعدی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که برای دومین بار، شنبه 29 اردیبهشت سامانه بارشی قدرتمندی وارد شمال استان خراسان به‌ویژه سرخس و مشهد می‌شود. گفت‌وگوی «دنیای اقتصاد» با تعدادی از ساکنان مشهد پیش از ساعت 3 و 20 دقیقه نشان می‌داد که در این روز مدارس تعطیل و تردد بسیار در خیابان‌ها کم شده بود. اداره‌ها و مراکز دولتی تعطیل شدند و بیشتر مغازه‌دارها سر کار نرفتند. به‌نظر می‌آمد که اوضاع روبه‌راه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها را در روزهای آینده خواستار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

ویدئویی با واکنش‌های متعددی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. در این ویدئو حسن داوری، فرماندار مشهد بود که کت و شلوار به تن دارد و وسط سیل ایستاده و ماشین‌ها را راهنمایی می‌کند که به کدام سمت بروند. کاری که وظیفه و تخصص نیرو‌های پلیس راهور است. منتقدان به این رفتار داوری معتقد بودند در شرایطی که بحران کل شهر را دربر گرفته بود، بهتر بود فرماندار بر حوزه اصلی کار خود که همان فرماندهی...

وب‌گاه گسترش

در پی گسترش سیلاب های وحشتناک در مشهد، چهار جسد از مفقودان سیلاب های دیروز و امروز در نزدیکی روستای "بزجانی" فریمان پیدا شدند. به این ترتیب تعداد جانباختگان این حادثه تلخ در استان خراسان رضوی به 12 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه فرارو

بارش شدید باران در مشهد منجر به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و مسدود شدن سه مسیر اصلی در این شهر شد. مسیر جمهوری به سمت میدان جهاد، پل انقلاب و جاده روبروی بازار حافظ در مسیر بزرگراهی به دلیل آبگرفتگی مسدود و یا دارای محدودیت ترافیکی هستند. در سایر معابر مشهد نیز ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.