دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عصر ایران

در این درگیری خانوادگی که عصر امروز یکشنبه 12فروردین رخ داد مادر و یکی از فرزندان این خانواده فوت کردند.

وب‌گاه فرارو

«بر اساس تصاویر دریافتی در اکثر حوزه‌های مواصلاتی سراسر کشور، هیچ گره ترافیکی نداریم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم. جانشین پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی در حاشیه بازدید از محورهای شرقی پایتخت اظهار داشت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای...

وب‌گاه الف

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و برای 14 استان کشور در این مدت بارش باران، رعدوبرق، بارش برف در ارتفاعات و نواحی سردسیر، وزش باد شدید و در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در نواحی شرق و جنوب شرق کشور صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی پس از شنیدن گزارش مدیرکل راه آهن تهران، در جریان آخرین وضعیت ایستگاه، سکوها، خطوط، غرف و خدمات ارائه شده به مسافران از جانب شرکت‌های حمل و نقل ریلی قرار گرفت.

وب‌گاه الف

روز دوشنبه (13 فروردین سیزده بدر) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پارک ملی تندوره در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان واقع شده است. مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی در شهرستان درگز قرار دارد. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم شهرستان درگز و شهرستان قوچان بود، از زیباترین و عمیق‌ترین دره‌های ژرف و پرشیب و تپه ماهور‌ها بهره‌مند هستند و از بهترین زیستگا‌های جانوران وحشی به ویژه پلنگ ایرانی، قوچ و میش اوریال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی، از احتمال بارندگی‌های شدید در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی و در مناطق مرکزی، ارتفاعات و غرب کرمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ از بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد از تگرگ خبر داد. بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد تگرگ طی روز دوشنبه (13 فروردین) در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی، مناطق مرکزی ارتفاعات و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اعلام هشدار نارنجی هواشناسی گفت: براساس این هشدار فعالیت سامانه بارشی فردا دوشنبه شاهد بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی، مناطق مرکزی، ارتفاعات و غرب کرمان خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: آفرودسواری در عرصه های منابع طبیعی غیرقانونی است و با آن برخورد می کنیم.