سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران استان گفت: بیشترین زائران با پنج میلیون و 738 هزار و 211 نفر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی وارد این استان شده‌اند. معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 529 هزار و 86 نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای، 349 هزار و 919 نفر از طریق راه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) از ارسال بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه شعر رضوی در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور نسبت به فعالیت دو سامانه بارشی و وزش باد شدید از امروز تا جمعه در بیش از 20 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت گوسفند زنده در بازار همدان 235 هزار تومان تا 252 هزار تومان است. در این بازار قیمت گوساله زنده بین 200 هزار تا 215 هزار تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در برخی استان‌های شمال شرق، شرق و جنوب کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم در تعیین سرنوشت کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه تابناک

سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از 87 هزار نفر از دستگاه‌های مختلف نسبت به انجام‌مأموریت نوروزی اقدام خودشان را شروع کرده‌اند و تا امروز 8 صبح آخرین آمار بالغ بر 310 میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است و متأسفانه 510 نفر جان خود را از دست دادند. تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان 5 استانی است که بیشترین فراوانی تصادفات را دارند.

وب‌گاه فرارو

براساس پایش انجام‌شده از آمار روز‌های اول تا چهارم فروردین‌ماه در استان تهران، موزه‌ها و مجموعه ستادی، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با 55 هزار و 39 بازدیدکننده (تعداد 246 هزار و 358 بازدید)، مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با 36هزار و 461 بازدیدکننده (تعداد 212 هزار و 435 بازدید) و مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران با 29 هزار و 970 بازدیدکننده (تعداد 118 هزار و 195 بازدید) رتبه‌های اول...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح اسکان موقت فرهنگیان از 28 اسفند 1402 آغاز شده است و تا 13 فروردین 1403 ادامه دارد مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح اسکان موقت فرهنگیان از 28 اسفند 1402 آغاز شده است و تا 13 فروردین 1403 ادامه دارد به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت 9...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: استانهای مازندران با ورود 300 هزار خودرو، گیلان با ورود 280 هزار خودرو و خراسان رضوی با 100 هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور گفت: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین فراوانی تصادفات را داشته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون 510 نفر از هموطنان در تصادفات فوت کردند و پنج استان دارای بیشترین فراوانی تصادفات بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی خبرساز شد.