سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: از 24 اسفند گذشته تا 5 فروردین امسال، 2 میلیون و 787 هزار و 200 نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: از 24 اسفند تا 5 فروردین، 2 میلیون و 787 هزار و 200 نفر از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افرادی که متقاضی طلاق توافقی هستند، قبل از حقوقی شدن پرونده آنان، روندی را در سامانه «تصمیم» طی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت میراث فرهنگی کاخ‌های سعدآباد و گلستان را پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران از ابتدای نوروز اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از راهبردهای اصلی دولت مردمی سیزدهم، مردمی کردن اقتصاد است و آقای رئیس جمهور شخصاً این موضوع را پیگیر هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور معیشت مردم است و دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف و معیشت مردم را بهبود بخشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور گفت: یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم، مردمی کردن اقتصاد است و رییس جمهور شخصا این موضوع را پیگیر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوربین‌های تله‌ای نصب شده تصاویری از 2 قلاده پلنگ نر و ماده را در سوادکوه مازندران در تاریخ 2 فروردین ماه 1403 ثبت کردند. این تصاویر زیبا توسط محیط‌بان علی‌اکبر ایمانی به ثبت و ضبط رسیده است. دوربین‌های تله‌ای نصب شده تصاویری از 2 قلاده پلنگ نر و ماده را در سوادکوه مازندران در تاریخ 2 فروردین ماه 1403 ثبت کردند. این تصاویر زیبا توسط محیط‌بان علی‌اکبر ایمانی به ثبت و ضبط رسیده است. پلنگ...

وب‌گاه تابناک

تعداد تصادفات فوتی 383 فقره و 469 نفر متوفی گزارش شده‌اند. همچنین 10 هزار و 119 فقره تصادفات جرحی و 12 هزار و 528 نفر تعداد مجروحان و تعداد تصادفات خسارتی 54 هزار و 122 فقره گزارش شده است. تصادفاتی که سهم استان های کرمان، فارس، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی از آنها بیشتر بوده است و آن گونه که پلیس راهور اعلام کرده، سه علت اصلی وقوعشان، بی‌توجهی به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله، سرعت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راه کشور آخرین آمار جان‌باختگان در تصادفات جاده ای و شهری در سفرهای نوروزی را اعلام کرد. رئیس پلیس راه کشور آخرین آمار جان‌باختگان در تصادفات جاده ای و شهری در سفرهای نوروزی را اعلام کرد. رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد: از 24 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین 469 نفر بر اثر تصادف و حوادث جاده‌ای در جان باختنند

وب‌گاه عصر ایران

مسلم فائق نیا: عصر روز یکشنبه و به دنبال ورود غیرحرفه ای 2 نوجوان هشت ساله در روستای "فریمانه" جغتای به داخل استخر کشاورزی، به علت ناآشنایی با فنون شنا دچار غرق شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت محورهای مواصلاتی کشور توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از 24 اسفندماه تا 6 فروردین متأسفانه 469 نفر جان خود را در تصادفات از دست داده اند و 12هزار و 528 نفر هم مصدوم شده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از کاهش 6 درصدی تردد‌های جاده‌ای در تعطیلات نوروز (از 24 اسفند تا 5 فروردین) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راه کشور آخرین آمار جان‌باختگان در تصادفات جاده ای و شهری در سفرهای نوروزی را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا، آمار تصادفات جاده‌ای را از 24 اسفند اعلام کرد.