سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

مسئول اتاق عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام کاهش شش درصدی ترددهای جاده ای در ایام نوروز از بارش برف و باران در برخی محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی و مازندران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در 11 ماه سال گذشته 6610 زلزله در ایران ثبت شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از 24 اسفندماه تا به امروز (6 فروردین) متاسفانه 469 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند و 12 هزار و 528 نفر هم در تصادفات مصدوم شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در 11 ماه سال گذشته تعداد 6610 زلزله در ایران و نواحی مجاور به ثبت رسید که استان‌های خراسان رضوی، کرمان، آذربایجان غربی و خراسان جنوبی به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم از نظر تعداد زمینلرزه‌های ثبت شده هستند و در این بازه زمانی نیز تهران 83 خرد زلزله با بزرگای بین 2.1 تا 3.5 را تجربه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور بیش از 6 درصد محقق شده است، گفت: چشم‌انداز اقتصاد ایران با توجه به ظرفیت‌های بزرگ کشور روشن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: امروز 4 کافی‌شاپ، 3 فست‌فود و یک واحد هایپرمارکت پلمب شدند. مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: امروز 4 کافی‌شاپ، 3 فست‌فود و یک واحد هایپرمارکت پلمب شدند. به گزارش عرشه آنلاین، محسن صیادی در خصوص گشت‌های نظارت بر اصناف اظهار کرد: در گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با حضور تعزیرات حکومتی و اداره اماکن امروز، 5 فروردین‌ماه، 4 کافی‌شاپ،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیرمردی گفت: سال 1403 تکیه شرکت توسعه کاربرد پرتوها بر شکوفایی اقتصادی فناوری هسته‌ای در حوزه کاربرد پرتوها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: یکی از جا‌هایی که حضور کارکنان انتظامی جلوه بیشتری دارد همین نوروز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست از برگزاری اولین المپیک بین‌المللی محیط‌بانان در سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: تمامی سفرهای دریایی از بنادر کیش به چارک و آفتاب و بالعکس به دلیل شرایط آب هوایی از فردا به مدت چهار روز لغو می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: تمامی سفرهای دریایی از بنادر کیش به چارک و آفتاب و بالعکس به دلیل شرایط آب هوایی از فردا به مدت چهار روز لغو می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پذیرش مسافر برای اسکان به صورت غیر حضوری از طریق سامانه eskan.medu.ir و یا مراجعه حضوری افراد انجام می‌شود. هر ساله با فرا رسیدن عید نوروز، دولت اقدام به آماده سازی مدارس منتخب استان های کشور می‌نماید. هدف این آماده سازی، فراهم کردن زمینه‌ای برای اسکان فرهنگیان در طول تعطیلات عید است. این اقدام به منظور فراهم کردن امکانات و اقامتگاه‌های مناسب برای فرهنگیان مسافر به منظور راحتی و آسایش...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرآیند تولید و ارایه محصولات موسیقایی در سال 1402 اگرچه فراز و نشیب‌های زیادی داشت اما دربرگیرنده اتفاقاتی بود که مراجعه به برخی از آنها می‌تواند مشتمل بر بازخوانی قصه‌های جالبی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از کاهش 30 تا 45 درصدی سوانح رانندگی در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 16 استان از فعالیت 2 سامانه بارشی در کشور طی امروز تا پنجشنبه و احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب و کولاک برف خبر داد.