سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

سامانه جدید بارشی امروز وارد کشور شد و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این سامانه یکشنبه و دوشنبه بارش‌های زیادی را در سراسر کشور موجب شود؛ سامانه بعدی سه‌شنبه و چهارشنبه فعال از کشور عبور خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای خلاص شدن از کاهش وزن در تعطیلات، چند توصیه می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که ایران در جایگاه دوم تولید پسته جهان قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی داده‌های منتشر شده توسط مرکز آمار ایران نشان می دهد، از سال 97 تا کنون نرخ بیکاری در بازه 7.6 تا 14.6 نوسان داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ بیکاری یکی از مهم ترین شاخص های اقتصادی در جوامع محسوب می شود. این نرخ نشان می دهد که در یک دوره زمانی مشخص از مجموع افراد 15 ساله و بیشتری که به دنبال کار بوده اند، چه تعداد بیکار مانده‌اند. از سال 97 تا پایان پاییز امسال این نرخ در کل کشور در محدوده 7.6 تا 14.6 درصدی قرار داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت امور استان‌های رسانه ملی خود به تنهایی 33 سازمان صداوسیمای کوچک در دل خودش دارد و هر شبکه به منزله یک اهرم برای بالا بردن قدرت رسانه ملی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی از ورود 5 میلیون و 200 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از 15 اسفند 1402 لغایت سوم فروردین 1403 در مجموع 5 میلیون و 268هزار و 857 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا 5 فروردین ماه سامانه پر بارشی وارد کشور شده و تا روز سه شنبه این سامانه فعال خواهد بود.

وب‌گاه الف

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند 1402 تا سوم فروردین 1403 مجموعا 5 میلیون و 268 هزار و 857 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز 1403 گفت: یک میلیون و 650 هزار مسافر و گردشگر از ابتدای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی تا شب گذشته (روز سوم فروردین) در تمامی بنادر جنوبی و شمالی کشور رفت و آمد کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی از 15 اسفند 1402 تا سوم فروردین 1403، با انجام 744 هزار و 224 مورد بازرسی، علاوه بر پلمب 2 هزار و 435 مرکز و مکان بین‌راهی در کشور، 782 هزار و 655 کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز خبر داد به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز و اقدام به تشکیل پرونده و پلمب این مراکز خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برپایی پویش «چشم به راه هستیم»، از کاهش 30 تا حتی 45 درصدی سوانح رانندگی در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد: از 15 اسفند 1402 لغایت سوم فروردین 1403 مجموعا 5 میلیون و 268 هزار و 857 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر هماهنگی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر، نظارت مستمر بر ارکان سفر و اهتمام جدی برای کاهش سوانح جاده‌ای تاکید کرد.