سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی از طی فردا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید بارش‌ها در 16 استان از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی یکشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت آب وهوای کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

جانشین پلیس راه فراجا از جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در خصوص آخرین وضعیت آب وهوای کشور گفت: امروز (4 فروردین‌ماه) در برخی نقاط غرب، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. وی با بیان اینکه روز یکشنبه (5 فروردین ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در نوار غربی و جنوبی کشور و برخی نقاط...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار تاریخی استان فارس با ثبت 110 هزار و 877 بازدیدکننده، بیشترین مخاطب را در دومین روز از فروردین 1403 داشته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت‌ها یک سیاست منسجم برای رونق گردشگری ندارند و برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادیوز: جانشین پلیس راه فراجا از جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین پلیس راه فراجا از جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منطقه ارجمند در استان تهران برای دومین مرتبه هم امروز توسط زلزله به لرزه افتاد. منطقه ارجمند در استان تهران برای دومین مرتبه هم امروز توسط زلزله به لرزه افتاد. به گزارش عرشه آنلاین، طبق داده‌های مرکز لرزه‌نگاری کشوری زمین لرزه‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر به عمق 10 کیلومتری زمین ساعت 10 صبح امروز ارجمند استان تهران را لرزاند.

وب‌گاه الف

آمارهایی که در ایام نوروز از تعداد تصادفات و شمار قربانیان حوادث رانندگی منتشر می‌شود، نگران کننده است، تصادفاتی که چندین دستگاه از جمله پلیس، راهداری، هلال احمر، اورژانس و... را بر آن داشته تا با اجرای طرح نوروزی تمام اقدامات و امکانات خود را برای کاهش آن بسیج کنند، اما همچنان نگرانی‌ها در مورد قربانیان حوادث رانندگی در ایام نوروز بالاست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر سیزدهمین اطلاعیه خود را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از باغ‌وحش مشهد در خراسان رضوی، وضعیت جسمی «ارس»، تنها پلنگ این باغ‌وحش را نامساعد نشان می‌دهد. معاون اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص وضعیت سلامت تنها پلنگ باغ وحش مشهد نیز گفت: چند روز پیش بار دیگر ارس که مبتلا به بیماری عصبی پیش رونده است دچار تشنج شد که ناشی از بیماری این گونه است. به گزارش فرارو، محمود قربان زاده افزود: در جریان این تشنج...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا روز دوم فروردین، حدود 700 تن مواد غذایی فاسد کشف شد. همچنین 2300 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می دهد که مخازن سدهای کشور با کاهش همراه بوده است.