سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت و محور‌های چالوس و هراز خبر داد.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت، محورهای چالوس و هراز در دومین روز از نوروز 1403 خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (پنجشنبه دوم فرودین) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

فریبا گودرزی: در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین پلیس راه فراجا از جان باختن 5 عضو یک خانواده در حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه تریلی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فردا جمعه با گذر موج از روی کشور، در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر جنوب به شمال حد فاصل تونل 12 تا 13، تونل 17 تا شهرستانک و البرز تا انتهای آزاد راه برقرار است.

وب‌گاه الف

طبق آخرین آمار اعلام شده تا تاریخ 26 اسفندماه از میان سدهای مهم کشور 33 سد کمتر از سال گذشته آب دارند و در حال حاضر نیز حجم مخازن سدهای کشور نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی وضعیت سامانه بارشی در کشور را تا روز شنبه (چهارم فروردین) پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه 3 فرودین ماه موج جدید بارشی از نواحی غرب و جنوب غرب کشور وارد کشور خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (2 فروردین) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (پنجشنبه دوم فرودین) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

میزان خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ 11 میلیارد و 710 میلیون متر مکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که عددی معادل 10 میلیارد و 910 میلیون متر مکعب بوده بیانگر افزایش هفت درصدی است. میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور نیز به عدد 47 درصد رسیده است.