سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام هواشناسی چهارشنبه (1 فروردین ماه) در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان، در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در برخی محورهای استان کردستان و آذربایجان غربی برف و باران و در برخی محورهای استان اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی باران می‌بارد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای جمعه و یکشنبه (3 و 5 فروردین ماه) در بیشتر استان‌ها بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش در بیشتر مناطق کشور نسبت به سیلاب در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس راه کشور آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران و برف در جاده‌های 10 استان و ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس و ترافیک سنگین در هراز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و وزش باد طی امروز در 31 استان و ورود 2 سامانه بارشی جدید طی روز جمعه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات امام جمعه مشهد واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: چهارشنبه (1 فروردین ماه) در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان، در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت و به تدریج از مقدار ابرناکی و بارندگی در این مناطق کاسته می‌شود. همچنین شدت بارش برای استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های 10 استان کشور و ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای شمالی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای جمعه و یکشنبه (3 و 5 فروردین ماه) در بیشتر استان‌ها بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد تشدید بارش ها در نواحی شمال شرقی کشور از جمله گلستان و خراسان شمالی و رضوی خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشهد - مدیر انجمن حمایت از بیماران بورگر در خراسان رضوی گفت: چهار بیمار بورگر در بازدید از دو مرکز نگهداری و کاهش آسیب معتادان در مشهد شناسایی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد. سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد. جمعه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور در این مناطق و بخش‌هایی از جنوب و شمال غرب کشور...