سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم منور رضوی از ابعاد و جنبه‌های مختلف معماری ایرانی و اسلامی دارای ارزش‌های شاخص و نمایان و ماندگار است.

وب‌گاه فرارو

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع ظرفیت‌های اسکان رسمی، موقت و اضطراری تا شب گذشته در استان 34 درصد و در مشهد 33 درصد مورد استفاده قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های قابل توجه از ساعات پایانی روز دوشنبه 28 اسفند تا ظهر روز چهارشنبه اول فروردین، به ویژه در روز سه‌شنبه برای استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین صدور هشدار نارنجی برای گستره وسیعی از ایران تا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ بیکاری در کشور در سال 1402 به رقم 8.1 درصد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند تاکنون سه میلیون و 232 هزار و 217 نفر زائر ورودی به مشهد مقدس داشته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استانها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد اظهار کرد: از 15 اسفند تاکنون سه میلیون و 232 هزار و 217 نفر زائر ورودی داشته‌ایم که 138 هزار و 53 نفر از طریق فرودگاه، 263 هزار و 157 نفر از طریق راه آهن، 358 هزار و 363 نفر از طریق جاده با وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس) و 2 میلیون و 407 هزار و 355 نفر از طریق وسایل نقلیه شخصی وارد شده‌اند. معاون فرهنگی، اجتماعی و...

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند تاکنون سه میلیون و 232 هزار و 217 نفر زائر به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

موسیقی ایران در سالی که گذشت شاهد و ناظر خداحافظی ابدی تعداد زیادی از هنرمندان عرصه های مختلف موسیقی بود که متاسفانه پیدا کردن جایگزین شایسته‌ای برای آنها دور دست به نظر می رسد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به نتایج مطالعات اقتصادی، گردش مالی مرتبط با سوغات زائران و گردشگران در خراسان رضوی در سال 1401 حدود 8 هزار میلیارد تومان بوده است، که به نسبت 18 درصد از کل هزینه‌های زائران و گردشگران تشکیل می‌دهد. با این وجود، یک نکته که عموماً نادیده گرفته می‌شود، این است که با وجود گردش مالی قابل توجه، صنایع‌دستی به عنوان یک کالای فرهنگی و ویژه، همچنان سهم کمی در استان را داراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد. سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد. پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، سه‌شنبه، سامانه بارشی...

وب‌گاه فرارو

محمد اصغری نماینده سازمان هواشناسی نیز در جلسه ستاد سفر گفت: برای برخی از استان‌های از جمله کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و بخشی از خوزستان هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است. توصیه ما این است که افراد به این استان‌ها امروز سفر نکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: نباید مسافرین ما با یک قیمت‌های افسارگسیخته مواجه باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تهران بیشترین خروجی خودرو را داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از 24 اسفند الی 28 اسفند 1402 تعداد 398 هزار خودرو از تهران و البرز خارج شده‌اند که بیشترین خروج خودرو در این استانها رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به کشور و بارش‌های سیل‌آسا در 18 استان طی امروز از ورود سامانه بارشی جدید طی روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصادی توضیح داد که یکی از نقاط ضعف مهم بانک مرکزی، اعلان سیاست قبل از تهیه تمامی تدابیر لازم برای اجرای آن است. او اظهار داشت: در پایان سال، شاهد نرخ 62 هزار تومانی ارز بودیم، اما به طور کلی، سال جاری به عنوان پایدارترین سال ارزی در دوره شش سال گذشته برای کشور بوده است.