سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت 9 صبح امروز 350 هزار و 782 نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده اند گفت: استان های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر و خوزستان بیشترین پذیرش اسکان فرهنگیان را داشته اند. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت 9 صبح امروز...

وب‌گاه مشرق نیوز

عید که می‌شود، مهربانی‌ها انگار بیشتر جوانه می‌زند. گاه می‌شود در نوروز، سراغ آدم‌هایی می‌رویم که ماه‌هاست از آنها بی‌خبریم. دیدارهایمان تازه می‌شود و صمیمیت بینمان جان می‌گیرد. در این میان انگار، رفتگان هم از آمدن بهار و سال نو و نوروز سهم می‌برند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای 18 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محیط زیست ایران در سالی که گذشت چندان شرایط مطلوبی را تجربه نکرد و با معضلات و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد.

وب‌گاه تابناک

تا 8 صبح پنج شنبه دوم فروردین، 271 نفر در تصادفات رانندگی نوروز در صحنه تصادف فوت کرده‌اند. ردپای سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی در همه این تصادفات مشهود است. شب گذشته تصادفی در خراسان رضوی محدوده پلیس راه نیشابور رخ داد که یک دستگاه سواری پژو به دلیل خواب آلوده بودن راننده از جاده منحرف شده و 5 نفر از اعضای خانواده جان خودشان را از دست دادند.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هم سرعت لحظه ای را دوربین ها کنترل می کنند و هم سرعت متوسط را در محورهای امام رضا، آزاد راه تهران - قم، تهران - ساوه، قم - کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود و شهروندان با پیامک هایی که ارسال می شود در جریان قرار می گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هم سرعت لحظه ای را دوربین ها کنترل می کنند و هم سرعت متوسط را. در محورهای امام رضا، آزاد راه تهران - قم، تهران - ساوه، قم - کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود و شهروندان با پیامک هایی که ارسال می شود در جریان قرار می گیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: تا 8 صبح امروز پنجشنبه 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدتیمور حسینی گفت: تا 8 صبح پنج شنبه دوم فروردین 1403، 271 نفر در تصادفات رانندگی نوروز در صحنه تصادف فوت کرده‌اند. وی افزود: ردپای سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی در همه این تصادفات مشهود است. سردار حسینی ادامه داد: شب گذشته تصادفی در خراسان رضوی محدوده پلیس راه نیشابور رخ داد که یک دستگاه سواری پژو با برخورد به یک وسیله نقلیه که متأسفانه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور فراجا گفت: تا 8 صبح امروز پنجشنبه 271 نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق آخرین آمار اعلام شده تا تاریخ 26 اسفندماه از میان سدهای مهم کشور 33 سد کمتر از سال گذشته آب دارند و در حال حاضر نیز حجم مخازن سدهای کشور نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت آب‌های زیرزمینی به شدت نگران‌کننده شده و استان‌های مختلف بدون در نظر گرفتن ظرفیت این منابع همچنان به استحصال بی‌رویه منابع آب زیرزمینی اقدام می‌کنند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد. رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد. صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت هوا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: پنجشنبه (2 فروردین ماه) در غالب مناطق کشور امروز جوی ارام حاکم است و فعالیت سامانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 14 استان‌، از حضور و امدادرسانی 570 امدادگر در عملیات جوی 3 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه تمرکز نهاد ناظر در سال 1403 بر اجرای صحیح حاکمیت شرکتی است و انحصار صدور مجوز نهادهای مالی در بازار سرمایه شکسته شده است، اظهار داشت: بازار سرمایه از طریق تخصیص درست منابع و تشکیل سرمایه دارای نقش جدی از لحاظ افزایش تولید است.