سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موزه تماشاگه زمان مجموعه جدیدی از ساعت‌های 12 شهید گمنام به همراه 2 ساعت از شهید باکری و شهید زین‌الدین را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور سیدمصطفی خامنه ای، فرزند رهبر انقلاب در مراسم غبار روبی از ضریح مطهر امام رضا (ع) را مشاهده کنید.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های امروز در نوار شرقی، شمال‌غرب و مناطقی از غرب و مرکز کشور از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب‌غرب از روز دوشنبه خبر داد و اعلام کرد: در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و کاهش دما رخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده حماس در ایران با آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید امشب از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و آسمان تهران با این سامانه بارانی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیگیری‌های انجام شده خبرهایی در رابطه با بازداشت و تشکیل پرونده برای مقام سابق دادگستری خراسان رضوی صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا در روز سه شنبه وشب چهارشنبه آخر سال خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا در روز سه شنبه وشب چهارشنبه آخر سال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با بیستمین سالروز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزیدگان دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند. اسامی برگزیدگان در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و بین الملل در ادامه آمده است: حوزه رسانه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 هزار و 704 مدرسه شامل 61 هزار و 451 کلاس برای ارائه خدمات اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 آماده‌سازی شده است. 6 هزار و 704 مدرسه شامل 61 هزار و 451 کلاس برای ارائه خدمات اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 آماده‌سازی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آمادگی 6 هزار و 704 مدرسه برای طرح اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 1000 کلاس درس را تقدیم دانش‌آموزان محروم شرق و شمال شرق کشور کرده است.

خبرگزاری تسنیم

هاشم میرزاخانی رئیس موسسه سینماشهر در نشست خبری خود به ماجرای قاچاق فیلم فسیل از دریچه سرورهای سینمایی اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش برف و باران در هشت استان و افزایش سرعت باد و ارتفاع امواج در آب‌های جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور 4 هشدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کولاک برف و کاهش نسبی دما هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد. سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با...