سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه کمتر از یک روز به آغاز ماه مبارک رمضان باقی مانده است اتحادیه کباب و حلیم و پزندگان غذاهای سنتی حاضر به اعلام قیمت انواع آش و حلیم در این ماه نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی از انعقاد تفاهم‌نامه با 7 واحد صنعتی برای تامین 120 هکتار زمین با ظرفیت ساخت 10 هزار واحد برای کارکنان بخش صنعت در قالب صنعت‌شهر‌ها در استان‌های هرمزگان و خراسان رضوی خبر داد. وی با بیان اینکه تاکنون تفاهم‌نامه برای ساخت حدود 130 هزار واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت منعقد شده است، گفت: نگاه ما در دولت سیزدهم به کارگران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه در رابطه با موضوع لو رفتن سوالات آزمون وکالت گفت که پیگیری‌ها و بررسی‌های کامل و جامع انجام شود و هر فردی در این قضیه مقصر بوده را شناسایی و مورد تعقیب قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تئاتر‌های منتخب از سراسر کشور به همت مرکز سیمرغ تلویزیونی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 27 استان و احتمال کولاک برف و بهمن در برخی مناطق به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای روز سه شنبه (22 اسفند) آسمان صاف، همراه با وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله اول بازشماری آرای انتخاباتی نیشابور به دلیل تشابه اسمی پایان یافت. مرحله اول بازشماری آرای انتخاباتی نیشابور به دلیل تشابه اسمی پایان یافت. به گزارش عرشه آنلاین، مرحله اول بازشماری آرای انتخاباتی نیشابور درخصوص اعتراض آقای سیدعلی حسینی به نحوه شمارش آرای هم نام بدون کد، توسط ستاد انتخابات استانداری و هیئت نظارت بر انتخابات خراسان رضوی انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان ها هشدار نارنجی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کولاک برف و کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی لرستان، شمال غرب فارس، شمال و شرق خوزستان و شمال بوشهر و فردا سه‌شنبه 22 اسفندماه در خراسان رضوی و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی بارش برف و باران، کولاک برف و کاهش دما را برای شش استان پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور بارش باران، رعدوبرق، وزش باد و در برخی مناطق غربی، زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش برف پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌های امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان و شمال کهگیلویه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور، بارش باران گاهی رعدو برق و وزش باد و برخی مناطق غربی و زاگرس، برخی نقاط شمال شرق و در ارتفاعات زاگرس و البرز بارش برف پیش بینی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده را اعلام کرد.