سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق پیگیری‌های انجام شده خبرهایی در رابطه با بازداشت و تشکیل پرونده برای مقام سابق دادگستری خراسان رضوی صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

بانوان کبدی دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی نفسگیر مقابل تیم مدعی شهرداری کرج، شگفتی ساز لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید ملکی معاون مرکز اطلاعات مالی در نشست ارائه گزارش عملکرد و تبیین برنامه‌های سال 1403 مرکز اطلاعات مالی، گفت: اولین نشست گزارش عملکرد مرکز اطلاعات مالی با حضور بیش از 285 مدیر مبارزه با پولشویی، برگزار شد. در این همایش رئیس مرکز اطلاعات مالی و معاونان ایشان اقدامات سال گذشته و برنامه‌هایی که برای سال 1403 دارند را بیان کردند. ملکی افزود: با...

وب‌گاه الف

وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان یک رکن سیاست‌گذار اقتصادی از یک سو و از سوی دیگر به دلیل رابطه سهامداری با بانک‌های دولتی، خصوصی‌شده و همچنین مسئولیت قانونی در قبال بانک‌های خصوصی دارنده سهام مازاد، اقدامات موثری را در چارچوب وظایف خود برای رفع ناترازی در نظام بانکی به انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس نوری‌زاده، معاون برنامه‌ریزی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تشریح اقدامات این بنیاد در منطقه پنج کشوری شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی گفت: 230 مدرسه با یک‌هزار و 39 کلاس درس و زیربنای 45 هزار مترمربع در مناطق محروم این استان‌ها ساخته و تقدیم دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران شده است. نوری‌زاده افزود: بنیاد 15 خرداد ستاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صادق ضیائیان بیان این‌که امروز در شمال غرب کشور بارش داریم، افزود: در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، قزوین، تهران (به‌ویژه نیمه غربی) برف و باران می‌بارد.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای دستورالعمل «ایجاد، توسعه فعالیت و اعتباربخشی به مراکز هم‌آفرینی»، نخستین مراکز هم‌آفرینی در پنج حوزه سلامت، نساجی، پلیمر، صنایع غذایی و هوش مصنوعی به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری ایجاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیائیان با اشاره به آغاز بارش باران در تهران از عصر امروز، اظهار کرد: بارش ها در پایتخت عمدتا به‌صورت باران است و در ارتفاعات می‌تواند به‌صورت برف باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم خوشه طلایی ساوه مدتی است به مشهد نقل مکان کرده و با حمایت شورای اسلامی شهر مشهد زیر نظر مدیریت شهری فعالیت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میرزاخانی در واکنش به قاچاق فیلم سینمایی فسیل گفت: اینکه فیلمی از روی پرده کپی برداری می‌شود یا از روی هارد کپی شود متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش باران در تهران طی عصر امروز و ورود سامانه بارشی جدید به کشور در اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 1000 کلاس درس را تقدیم دانش‌آموزان محروم شرق و شمال شرق کشور کرده است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی در روز دوشنبه (21 اسفند) از جنوب غرب کشور در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌تدریج در شرق و شمال شرق کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و در ارتفاعات برف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز و علاوه بر پرداخت 2 میلیارد و 870 میلیون ریال برای جبران خسارت به شاکی متهم را به میزان 28 میلیارد و 700 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.