سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس مشهد گفت: پدر یکی از متهمان مدعی شد ماهانه مبالغی بین 50 تا 100 میلیون تومان برای هزینه‌های پسرش می‌پردازد و او هم با این پول‌ها در شهر دوردور می کند!

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی اعلام کرد فردا اکثر استان‌ها بارانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز علاوه بر نوار شرقی در شمال غرب، مناطقی از غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش باران روی می‌دهد. با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان و غرب مازندران بارش‌ها همراه با وزش باد و کاهش نسبی دماست. فردا دوشنبه در سواحل دریای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوشنبه در کل سواحل دریای خزر بارندگی رخ می‌دهد و در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده و ضعیف است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد و برای استان‌های ساحلی دریای خزر هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های کمتر از نرمال و کمبود ذخایر برفی، محدودیت‌های کشت بهاره در برخی استان‌ها در راستای مدیریت مصرف منابع آبی اعمال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مکان‌یابی 96 شهرک مسکونی در کشور انجام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

از نظر آماری و فراوانی زمین‌لرزه‌های به ثبت رسیده در کشور، بیشترین زمین لرزه‌ها در سال 1402 در خراسان رضوی با 674 زمین‌لرزه و کمترین زلزله‌ها در استان زنجان با صفر زمین لرزه در امسال به وقوع پیوسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم آکادمی شادکام از استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی لیگ برتر جودو بانوان دست یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی می‌گویند این خانه را اجنه یک شبه ساخته و گنج‌هایشان را زیر آن مخفی کرده‌اند. نقل دهان بعضی‌ها هم این است که موجودات خیالی و اجنه عاشق این خانه شدند و به‌همین دلیل آن‌قدر مالک خانه را اذیت کردند که فرار را به قرار ترجیح داد، یک ساختمان متروکه بالای تپه‌ای در روستای کُلمه کلاردشت با معماری عجیب‌وغریبش به یک سوژه پرسوال برای بیننده‌ها تبدیل شده‌است. هیچ در و پنجره‌ای در این خانه با...

وب‌گاه فرارو

احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، مه، وزش باد شدید، کولاک برف، یخ زدن سطح جاده‌ها در نواحی سردسیر، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها و احتمال خسارت به سازه‌های موقت، ماشین‌آلات کشاورزی و نهال‌ها وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مشهد مقدس میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 1403 شد و مسابقات در حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان فروش اموال تملیکی درباره برگزاری حراج‌های خرده‌فروشی اعلام کرد که تا پایان سال جاری 15 مرحله از این حراج‌ها برگزار خواهد شد. این حراج‌ها به صورت همزمان در هشت استان مختلف برگزار خواهند شد.

وب‌گاه الف

مشاور وزیر اقتصاد و سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: خرید 12 میلیون قرص نان روزانه در کشور به ثبت می رسد و نانواییهای برتر و موفق از نظر مردم حمایتهای متعدد را دریافت می‌کنند.