سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان فروش اموال تملیکی درباره برگزاری حراج‌های خرده‌فروشی اعلام کرد که تا پایان سال جاری 15 مرحله از این حراج‌ها برگزار خواهد شد. این حراج‌ها به صورت همزمان در هشت استان مختلف برگزار خواهند شد.

وب‌گاه الف

مشاور وزیر اقتصاد و سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: خرید 12 میلیون قرص نان روزانه در کشور به ثبت می رسد و نانواییهای برتر و موفق از نظر مردم حمایتهای متعدد را دریافت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

575 گسل شناخته شده در ایران وجود دارد که 120 مورد آن بسیار خطرناک بوده و 78 درصد از شهرهای کشور ما با ریسک بالا، دارای خطر لرزش هستند. 575 گسل شناخته شده در ایران وجود دارد که 120 مورد آن بسیار خطرناک بوده و 78 درصد از شهرهای کشور ما با ریسک بالا، دارای خطر لرزش هستند. بررسی‌های آمارهای اعلام شده از سوی مؤسسه ژئوفیزیک (مرکز لرزه‌نگاری کشوری) در بهمن ماه نشان می‌دهد ایران در بهمن ماه...

وب‌گاه فرارو

از نظر آماری و فراوانی زمین‌لرزه‌های به ثبت رسیده در کشور، بیشترین زمین لرزه‌ها در سال 1402 در خراسان رضوی با 674 زمین‌لرزه و کمترین زلزله‌ها در استان زنجان با صفر زمین لرزه در امسال به وقوع پیوسته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

575 گسل شناخته شده در ایران وجود دارد که 120 مورد آن بسیار خطرناک بوده و 78 درصد از شهرهای کشور ما با ریسک بالا، دارای خطر لرزش هستند.

وب‌گاه فرارو

یکی از غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی و از جمله محبوب‌ترین غذا این خورشت خاص است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال سقوط بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: باتوجه به موج بارندگی جدید در کشور پیش بینی میزان مصرف گاز به عدد 550 میلیون متر مکعب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری تئاتر شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» عصر روز جمعه 18 اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اینکه شعار بازگشت به مساجد را مطرح کردیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز با توجه به شدت ناپایداری جو در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در برخی استان‌های کشور تا سه‌شنبه خبر داد و برای سواحل جنوبی کشور هشدار صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی هوای استان‌های کشور طی روزهای آینده را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در جنوب و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های هرمزگان، کرمان شرق فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش باران روی می‌دهد. همچنین در مناطقی از شمال غرب کشور، غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده و برای دامنه‌های جنوبی البرز مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم بسیج بعدازظهر امروز در موزه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی نظیر فرهاد قائمیان، مسعود فروتن، جهانگیر الماسی، آزیتا ترکاشوند، جعفر دهقان، رهبر قنبری، هوشنگ توکلی، محسن علی اکبری، مهدی عظیمی میرآبادی، علی غفاری، خیرالله تقیانی پور، کاوه خداشناس و.... حضور داشتند. آرش زینال خیری دبیر این جشنواره ضمن خیر مقدم...