جمعه 30 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیا امکان تغییر پارادایم تولید انرژی از منابع فسیلی به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر و منابع پایدار در ایران فراهم است؟ آیا منطقی است، کشوری که حجم انبوهی از انرژی فسیلی در اختیار دارد، به سمت تولید انرژی تجدیدپذیر برود؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی افزایش تقاضا به مناسبت دهه پایانی صفر دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: بلیط هواپیما تهران به مشهد 2 میلیون و 700تومان بوده ولی 1 میلیون تومان گران‌تر شده است.

وب‌گاه گسترش

سرنوشت تعطیلی فردا مشخص شد و هیچ یک از استان ها تعطیل نیستند. استاندار خراسان رضوی نیز اعلام کرد: همه دستگاه‌های اجرایی اعم از ادارات و بانک‌های مشهد به منظور خدمت رسانی شایسته به شهروندان و زائران ارجمند فردا سه شنبه دایر است و طبق روال به انجام وظایف خود خواهند پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با وجود برقراری پروازها و قطارهای فوق‌العاده در روزهای پایانی صفر به مشهد، کماکان شاهد کمبود عرضه بلیت هواپیما و قطار هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با وجود برقراری پروازها و قطارهای فوق‌العاده در روزهای پایانی صفر به مشهد، کماکان شاهد کمبود عرضه بلیت هواپیما و قطار هستیم.

وب‌گاه الف

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با وجود برقراری پروازها و قطارهای فوق‌العاده در روزهای پایانی صفر به مشهد، کماکان شاهد کمبود عرضه بلیت هواپیما و قطار هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اربعین حسینی امسال 144 زائر اباعبدالله الحسین علیه السلام فوت شدند که علت اصلی بیشتر فوتی‌ها تصادف بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار خراسان رضوی گفت: هیج پیش بینی در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی روز سه شنبه ندارم و ایجاب ضرورت عامل تصمیم گیری خواهد بود.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم و برای رفاه حال آنان است؛ ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم و علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: در دو سه روز گذشته بیش از 200 هزار زائر با ناوگان عمومی جاده‌ای به مشهد آمده اند. موج بازگشت زائران برای روز پنجشنبه پیش بینی شده که 2400 اتوبوس نیز در نظر گرفته ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا سه شنبه 13 شنبه شهریور مشهد تعطیل نیست.

وب‌گاه فرارو

سردار قاسم رضایی با حضور در جمع فرماندهان عالی انتظامی استان خراسان رضوی، رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت، ولی نعمتمان حضرت رضا (ع) را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی افتخار خود می‌داند در طول سال خادم ملت و یک نیروی ولایی در خدمت مردم است و هنوز ماموریت بزرگ اربعین در غرب کشور تمام نشده، ماموریت تامین امنیت سوگواری حماسی دهه پایانی صفر در مشهد الرضا...

وب‌گاه گسترش

اخیراً بازار مسکن ایران با یک چالش جدید روبه‌رو شده است که منجر به افزایش ناپایداری در این صنعت و اختلال در تعادل عرضه و تقاضا شده است، و این چالش افزایش حضور خریداران خارجی در این حوزه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی کشور افزود: طی 5 روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود؛ اما امروز در جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد. وی ادامه داد: در 5 روز آینده وزش باد در برخی نقاط نیمه شرقی کشور شدید خواهد شد که می‌تواند منجر به خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا...