شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

معاون امور جوانان و ورزش وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که در سال 1402، نقشه‌ی آمایش ازدواج و طلاق تدوین شده است. این نقشه به همه استانداران، ائمه جمعه و وزارتخانه‌ها ارسال شده است تا وظایف خود را انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش دیروز در شهر مقدس مشهد چند طرح مهم در حوزه ساخت فضای آموزشی و کلاس درس را افتتاح کرد. وزیر آموزش و پرورش از تدوین و تقدیم «لایحه تقویت مدارس دولتی» به مجلس در آینده نزدیک و بهره‌برداری از 950 مدرسه، فضای فرهنگی و ورزشی تا پایان دولت خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش دیروز در شهر مقدس مشهد چند طرح مهم در حوزه ساخت فضای...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استان‌های پرخطر در زمینه طلاق بیان کرد: با توجه به اینکه در نقشه آمایشی، سن ازدواج 18 تا 35 سال در نظر گرفته شده است، استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، کردستان و لرستان از این نظر در وضعیت سبز و استان‌های سمنان، بوشهر، البرز، تهران و قم در وضعیت قرمز هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تعداد طلاق‌ها در سال 1402 نسبت به سال 1401، 6000 مورد کاهش یافته است و بیشترین میزان کاهش طلاق در دو استان تهران و البرز بوده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: «هم‌اکنون 12 میلیون نفر در سن ازدواج هستند و سالانه 10 تا 12 درصد افرادی که در سن ازدواج هستند، ازدواج می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران تغییر کرد طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران تغییر کرد به گزارش عرشه آنلاین، مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: امسال نحوه پرداخت‌ها به این شکل است که اطلاعات کشاورزان در سامانه بهره‌وری وارد می‌شود و پس از بررسی‌های لازم و بعد از تحویل گندم به مراکز خرید، اطلاعات به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود...

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان از تهیه نقشه آمایش ازدواج و طلاق در کشور خبر داد و گفت: 12 میلیون نفر در کشور در سن ازدواج هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انباری که در آن بیش از 6000 میلیارد تومان کالای قاچاق دپو شده بود، شناسایی شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

پنج کارگر بر اثر آتش سوزی رستوران پدیده شاندیز خراسان رضوی مصدوم شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش از تنظیم لایحه‌ای با هدف ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مدارس دولتی طبق آخرین دستورات و تاکیدات رئیس جمهور شهید خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی جاجرم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آنطور که مشخص شد، کشور پتانسیل بالایی برای احداث نیروگاه های بادی برای تولید برق دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: وقتی هلیکوپتر رئیس جمهور سقوط کرد، صهیونیست ها فوری اعلام کردند نقشی در این ماجرا نداشتند زیرا وحشت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: در جریان ماجرای وعده صادق، مدیریت صفر تا صد عملیات برعهده شخص رهبر معظم انقلاب بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد: صهیونیست‌ها از ترس انتقام ایران فوراً گفتند نقشی در ماجرای سقوط هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور نداشتند امام جمعه مشهد گفت: وعده صادق کار را به جایی رساند که وقتی هلیکوپتر رئیس جمهور سقوط کرد، صهیونیست ها فوری اعلام کردند نقشی در این ماجرا نداشتند زیرا وحشت کردند ایران باز برای انتقام به سراغشان برود.