شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 20 خرداد 1403 اعلام شده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، قیمت گوسفند زنده در استان تهران حداقل 310 هزار تومان و حداکثر 330 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بعد از جریان طوفان الاقصی و وعده صادق، حضور در جریان اربعین، امسال معنای سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار بالایی دارد و شعار آزادی فلسطین به طور جدی باید مطرح شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد باقری، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: در این مرحله 9 کاروان از دانشجویان سراسر کشور در قالب سفر‌های اردویی زیارتی ارزان قیمت و با حمایت معاونت فرهنگی، دانشجویی وزارت خانه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد. وی افزود: بخش قابل توجهی از زائران اعزامی در این کاروان‌ها، زائر اولی هستند و امیدواریم برنامه اعزام برای سایر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مرتضی میری گفت: میزان صادرات فرش دستباف ایرانی در سال 1402 باز هم کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی، امروز 20 خردادماه با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی و سازمان اوقاف و امور خیریه و سخنگوی سازمان، رضا معممی مقدم، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف، حجت الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از کشف پیش‌دستانه و انهدام باند شرکت هرمی با دستگیری 16 نفر متهم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشت مرغ امروز ثبات قیمتی را تجربه کرده است. در این روز، هر کیلوگرم مرغ زنده در بازار با قیمت 56,925 تومان معامله شده است. این قیمت نسبت به روز قبل تغییر نکرده و ثابت مانده است.

وب‌گاه الف

اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران با حضور المپین‌ها و شماری از قهرمانان کشتی آزاد جام تختی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: بعد از تحویل گندم به مراکز تضمین، اطلاعات به سازمان برنامه و بودجه ارسال و سپس مستقیم از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به کشاورز مبالغ پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته مسئولان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد. طبق گفته مسئولان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، احسان قاضی‌زاده هاشمی سیاستمدار ایرانی است که نماینده دوره دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فریمان و سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه، استان خراسان رضوی است. قاضی‌زاده دارای گرایش اصول‌گرایی...

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشت قرمز در روز 20 خرداد 1403 همچنان با همان نرخ روز قبل در حال فروش است و تغییری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلوبری یکی از میوه‌های خوش‌رنگ است که به صورت وحشی در مناطقی از استان گیلان می‌روید. با این حال برخی استان‌های کشور به دنبال کاشت گلخانه‌ای این میوه ریزنقش رفته‌اند.

وب‌گاه فرارو

اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از روز 23 خرداد ماه آغاز می‌شود.