شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: در هفته‌ای که بر ما گذشت، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام (ره) در چهاردهم خرداد و حادثه خونین پانزدهم خرداد واقع بود. مسئله از دست رفتن امام (ره) و رحلت ایشان،...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 18 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 18 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر به راه اندازی پویش با انرژی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه در حالی که اغلب هموطنان با این پویش همراهی کرده و علاوه بر مشارکت در کاهش مصرف برق به عنوان یک سرمایه ملی؛ هزینه های خود را کاهش داده و در عین حال از جوایز ارزنده پیش بینی شده در این پویش بهره مند می شوند؛ تعداد محدودی از مشترکان که کمتر از یک میلیون مشترک را تشکیل می دهند بسیار پرمصرف بوده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار از این شاخص به سال گذشته باز می‌گردد. بر اساس این گزارش، نسبت اشتغال در کل کشور به طور میانگین به 37.9 درصد رسیده که نسبت به سال 1401 حدود 0.7 واحد درصد افزایش یافته است. یعنی در سال گذشته، از هر صد نفری که در سن اشتغال قرار داشتند، نزدیک به 38 نفر شاغل بوده‌اند؛ یعنی کمتر از نیمی از آن‌ها موفق به یافتن کار شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: انحراف اتوبوس مسافربری در مسیر سبزوار به نیشابور منجر به مصدوم شدن 13 سرنشین آن شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس شبکه دامپزشکی قوچان گفت: با توجه به ویژگی صادراتی بودن محصولات لبنی این شهرستان طی 2 سال گذشته 11 تن لبنیات به کشور کانادا صادر شد.

وب‌گاه فرارو

با اعلام شکایت زن جوان از مرد 28 ساله‌ای به نام ایمان، پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و در روند رسیدگی قضایی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت مرغ زنده تقریبا کیلویی 56 هزار تومان است اما موقع خروج از کشتارگاه هر کیلو مرغ به‌طور متوسط 80 هزار تومان قیمت پیدا می‌کند

وب‌گاه گسترش

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: خوشبختانه در سال گذشته با عنایتی که دولت داشت هم وزارت صمت و هم وزارت بهداشت مجوزهای لازم درخصوص واردات این نوع اقلام را به ما دادند. امسال نیز در آیین نامه تصویبیه بودجه، تجهیزات و اقلام مورد نیاز ایثارگران جزء مواردی قرار گرفت که ارز ترجیحی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دامپزشکی خراسان با هدف واکسیناسیون، ویزیت، درمان، و سمپاشی مناطق محروم خراسان توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه علوم تحقیقات تهران از مورخه 1403/3/12 الی 16 خرداد در شهرستان جوین، استان خراسان رضوی با برگزار شد. در این اردو حدود 18 هزار دام مورد معاینه، ویزیت، درمان، واکسیناسیون و سمپاشی قرار گرفتند؛ و شهرستان جوین در...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان بهزیستی کشور از برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: «امید است بتوانیم از این 12 هزار و 800 فردی که در آزمون شرکت کردند، حدود 4300 نفر را در 46 دستگاه جذب کنیم.»

وب‌گاه الف

رییس سازمان بهزیستی کشور از برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: امید است بتوانیم از این 12 هزار و 800 فردی که در آزمون شرکت کردند، حدود 4300 نفر را در 46 دستگاه جذب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از 9 سال قبل تا به امروز باید 5500 نفر از افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های مختلف دولتی استخدام می‌شدند که از این تعداد تنها 1600 نفر جذب شده‌اند، گفت: 4330 فرد دارای معلولیت در دستگاه‌های مختلف استخدام می‌شوند.