شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

قضات دیوان عالی کشور حکم سنگین قضایی مرد جوانی را که زنی متاهل را به بیابان کشانده و بی‌رحمانه هدف 80 ضربه چاقو قرار داده بود، تایید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گونه ارزشمند و کمیاب گربه شنی در پناهگاه حیات وحش عباس آباد شهرستان نایین کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قضات دیوان عالی کشور حکم سنگین قضایی مرد جوانی را که زنی متاهل را به بیابان کشانده و بی‌رحمانه هدف 80 ضربه چاقو قرار داده بود، تایید کردند. قضات دیوان عالی کشور حکم سنگین قضایی مرد جوانی را که زنی متاهل را به بیابان کشانده و بی‌رحمانه هدف 80 ضربه چاقو قرار داده بود، تایید کردند. به گزارش عرشه آنلاین، نیمه شب بیست و هشتم فروردین 1400 زن جوانی که ناباورانه از چنگ مرگ گریخته بود، در حالی...

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین گفت: «گونه ارزشمند و کمیاب گربه شنی در پناهگاه حیات وحش عباس‌آباد شهرستان نایین مشاهده و از این گونه تصویربرداری شد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی وقوع بارش رگباری باران و تگرگ برای 15 استان کشور، گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر و تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی وقوع بارش رگباری باران و تگرگ برای 15 استان کشور را پیش بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: دولت در تلاش برای حل مساله کمبود مقطعی گوشت قرمز دام سبک (گوسفندی) در کشور است که از طریق واردات دام زنده یا لاشه گوشت گوسفندی انجام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 16 خرداد 1403 مشخص شده است. قیمت‌ها نسبت به چند روز گذشته بدون تغییر مانده و در بازار دام زنده هیچ نوسانی مشاهده نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و و رعدو برق همچنین وزش باد شدید در 10استان و احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

وضع کردن قوانین و ضوابط جدید برای مسکن توسط دولت سیزدهم، که با توجه و تاکید رئیس جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، ماندگار شد، منجر به پایان دادن به آشفتگی بازار مسکن خراسان رضوی و بریدن فساد و تخلفات در این حوزه شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت گوشت قرمز امروز، 16 خرداد 1403 اعلام شده است و با همان نرخ گذشته در حال فروش می‌باشد و تغییری نکرده است.