شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با اشاره به توسعه پهنه‌های فرونشستی در مشهد گفت: فرونشست به سمت شمال غربی شهر مشهد رسیده که نرخ این فرونشست حدود 20 سانتیمتر در سال است. این فرونشست وارد شهر شده و به تدریج به مرکز شهر توسعه و حوالی حرم امام رضا (علیه السلام) و اماکن مذهبی را درگیر می‌کند. علی بیت‌الهی، دبیر کارگروه ملی زلزله و لغزش لایه‌های زمین، با اشاره به گسترش...

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر استان خراسان رضوی رکوردار کشور از نظر وسعت پهنه‌های فرونشستی است. این فرونشست ها در بلندمدت ویرانگر خواهند بود و دلیل اصلی آن هم افت سطح آب زیرزمینی است که در برخی از استان‌ها این موضوع به مرز بحران رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عاطفه خادمی در این جلسه بر آسیب‌شناسی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها، تعدد مصوبات، اجرایی نشدن برخی از مصوبات شورا در طول سال‌های گذشته و فعال‌تر شدن ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان‌ها تاکید کرد. وی گفت: تقویت ارتباط شورای فرهنگ عمومی استان‌ها با شورای فرهنگ عمومی کشور و سیاست فعال کردن شورای فرهنگ عمومی استان‌ها در راهبری فرهنگی مستقل استان، در دستور...

وب‌گاه ورزش سه

با وجود شایعات مطرح شده درباره انتقال پیکان تهران به استان خراسان رضوی و شهر مشهد این اتفاق رخ نخواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند هرمی با دستگیری 16 نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی با اشاره به توسعه پهنه‌های فرونشستی در مشهد گفت: فرونشست به سمت شمال غربی شهر مشهد رسیده که نرخ این فرونشست حدود 20 سانتیمتر در سال است. این فرونشست وارد شهر شده و به تدریج به مرکز شهر توسعه و حوالی حرم امام رضا (علیه السلام) و اماکن مذهبی را درگیر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از کشف پیش‌دستانه و انهدام باند شرکت هرمی با دستگیری 16 نفر متهم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور در نشست مشترک بررسی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های حدنگاری و صدور اسناد کشاورزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: اکنون فرصتی پیش آمده است تا بتوانیم مشکلات مردم را در زمینه تثبیت مالکیت حل کنیم، این امر مطالبه و آرزوی مردم است. وی افزود: با تصویب قانون الزام به ثبت رسمی معاملات املاک، مشکلات بین دستگاه‌های مختلف حل...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از زائران اهل سنت گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی امروز با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تا روز جمعه با صدور هشدار، از تشدید بارش‌ها در شمال غرب طی آخر هفته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس هیات امنای انجمن ملی پسته ایران گفت: همچنان 80 درصد پسته تولیدی کشور از باغات شهرستان رفسنجان استان کرمان و 20 درصد پسته کشور در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، یزد، مرکزی، قزوین و مناطقی از استان تهران برداشت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس هیات امنای انجمن ملی پسته ایران تولید 150 تا 200 هزار تن پسته در سال جاری را پیش‌بینی کرد و اظهارداشت: امسال نیز همانند سال گذشته صادرات 120 هزارتنی پسته برآورد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از میان 31 استان کشور، سهم بخش خدمات از کل اشتغال در استان بوشهر 62.7 درصد و بالاتر از سایر استان‌ها است. به عبارت دیگر، در این استان از هر 100 نفر شاغل، تقریبا 62 نفر در بخش خدمات مشغول به کار هستند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی، توضیحاتی در خصوص سازوکار پرداخت مطالبات گندمکاران ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: خراسان رضوی علی اسعدی که دچار ایست قلبی شده بود، ظهر امروز درگذشت.