یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عصر ایران

تپه ریوی در شهرستان مانه و سملقان و محوطه ویرانشهر در شهرستان فاروج دو منطقه باستانی خراسان شمالی است که تاکنون چندین فاز عملیات مرمت انجام شده و موفق به رمزگشایی های بسیار خوبی انجام شده است.

وب‌گاه گسترش

عملکرد صادراتی استان‌ها در 11 ماه منتهی به بهمن امسال مشخص شد. داده‌های آماری نشان می‌دهد که در بازه زمانی مورد بررسی سه استان جنوبی کشور در رتبه اول تا سوم به لحاظ صادرات کالا قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه الف

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد و از امدادرسانی به بیش از 38 هزار نفر از هفتم اسفند تا امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کاهش دما، احتمال بهمن و در گردنه‌ها کولاک برف و پدیده مه در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار درباره فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش‌های رگباری شدید در نوار جنوبی کشور و جزایر واقع در خلیج‌فارس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران منصوب شده اخیر استانداری خراسان شمالی منصوب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. بر اساس این هشدار استان‌های زیر در زمان اعلام‌شده دچار مخاطره جوی خواهند شد:

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به بیش از 28 هزار سیل زده 560 روستای درگیر سیلاب این استان ادامه دارد.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در اواخر وقت نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران،...

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزییات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.