یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزئیات تازه‌ای از خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است و بیشینه بارش‌ها روز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشور‌های آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمین‌های فلسطینان را اشغال کردند. وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال 75 ساله...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت است و این رسانه‌ها بودند که ملت‌های دنیا را با عمق فاجعه‌ای که غربی‌ها در اقصی نقاط دنیا به ویژه فلسطین رقم زدند آشنا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش باران و برف پیش بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور چالوس و آزادراه تهران _ شمال تا 23 اسفند ماه به صورت 24 ساعته مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (جمعه 18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین البرز،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در 5 روز آینده شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش 4 روزه برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و نسبت به سرریز شدن آب سدها طی بارندگی های پیش‌رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز (18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین، البرز، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، کرمان و یزد بارش باران و برف، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا ضمن خبر دادن از بارش برف و باران در برخی استان‌ها اعلام کرد که طی امروز و فردا شهرکرد با دمای 7- و 6- درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح ویژه عیدانه از 15اسفند ماه تا 15فروردین ماه 1403به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می شود.