یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های 10 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از بازداشت قاتل و کشف یک مورد پرونده قتل به علت مشکلات خانوادگی در بجنورد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل و کشف یک مورد پرونده قتل به علت مشکلات خانوادگی در بجنورد خبر داد. جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل و کشف یک مورد پرونده قتل به علت مشکلات خانوادگی در بجنورد خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد قتل در حاشیه شهرستان بجنورد، بلافاصله کارآگاهان اداره...

وب‌گاه عصر ایران

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه علت وقوع این قتل اختلافات خانوادگی بود، از شهروندان خواست تا ضمن بالابردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اعلام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از بازداشت قاتل و کشف یک مورد پرونده قتل به علت مشکلات خانوادگی در بجنورد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه یافته‌های پژوهش‌های باستان‌شناسی ایران در سال 1401 با آثار منتخبی از 12 محوطه باستان‌شناختی از 10 استان کشور در موزه ملی ایران افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعهد اشتغال امسال 13 هزار و 515 نفر است و تاکنون 15 هزار و 60 نفر فرصت شغلی ایجادشده و در سامانه رصد ثبت و پایش و نظارت بر اشتغال انجام‌شده در حال انجام است

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز شمارش آرا، مشرق تازه‌ترین نتایج شمارش و تجمیع آرا در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور را در قالب جداول جداگانه منتشر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، را با انتشار اطلاعیه ای تشریح کرد.

وب‌گاه الف

جمعیت هلال احمر در دومین اطلاعیه خود ضمن اعلام آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و همچنین شماره حساب این جمعیت برای دریافت کمک‌های مردمی‌به هموطنان آسیب‌دیده را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: 120 مقاله از کشفیات سال 1401 برای بیست‌ویکمین گردهمایی سراسری باستان‌شناسی دریافت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 30 حوزه انتخابیه نهایی شده و فقط نتیجه حوزه استان تهران طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش دریافتی در ستاد انتخابات کشور تا ساعت 15 روز یکشنبه شمارش...