یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان کهگیلویه و بویر احمد با 64.27 بیشترین آمار مشارکت را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 88 منتخب مجلس ششم خبرگان رهبری، نام 48 نماینده فعلی که دوباره کاندیدا شده بودند دیده می شود، آماری که حکایت از تغییر 45 درصدی ترکیب مجلس خبرگان دارد.

وب‌گاه الف

تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس یازدهم به دلایل مختلف اعم از رای‌نیاوردن، انصراف و ثبت‌نام نکردن، در مجلس بعدی حضور نخواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده انتخابات مجلس دوازدهم در مرحله اول بسته شد و 41 کاندیدای لیست صدای ملت از میان 165 کاندیدای این لیست در سراسر کشور، به طور قطعی وارد بهارستان دوازدهم شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس یازدهم به دلایل مختلف اعم از رای‌نیاوردن، انصراف و ثبت‌نام نکردن، در مجلس بعدی حضور نخواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان، شماره حساب رسمی برای دریافت کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

با اتمام رأی‌گیری ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد؛ شما می‌توانید نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و سراسر کشور را به طور لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت، تغییر اقلیم را در افزایش بیماری‌های واگیر و غیرواگیر مؤثر دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان مرکزی 7 کرسی در مجلس دارد که با توجه به اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، منتخبان این استان با رای اکثریت به مجلس راه یافتند.

وب‌گاه گسترش

شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران "شادا" در گزارش خود اعلام کرد که بررسی اقدامات سازمان بورس و اوراق بهادار از مهر ماه سال 1400 تا به امروز نشان می‌دهد که اقدامات متعددی در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری، تنوع بخشی به ابزارهای سرمایه‌گذاری، تامین مالی از طریق بازار سرمایه، افزایش شفافیت معاملات و توسعه خدمات الکترونیکی برای جامعه 60 میلیونی سهامداران کشور عملیاتی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:. طبق گزارش‌هایی که پاتولوژیست و کالبدگشایی اعلام کردند، به نظر می‌رسد پیروز به دلیل خوردن یک تکه کوچک پلاستیک تلف شده است

وب‌گاه گسترش

روز گذشته، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

پیروز، توله‌یوز باقی‌مانده از «ایران» و «فیروز» که در «مرکز تکثیر در اسارت» واقع در منطقه حفاظت‌شده توران به دنیا آمده بود، تبدیل شد به نماد یوزپلنگ آسیایی. اما تن‌اش آنقدر نحیف و کوچک بود که در مقابل چشمان نگران در آستانه 10 ماهگی - روز 9 اسفند - جان باخت. برخی مرگ پیروز را به بی‌کفایتی مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست گره زدند و برخی دیگر علت را نارسایی کلیه عنوان کردند، اما درباره...