دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس گفت: شورای عالی بورس خوستار تجدید ارزیابی دارایی‌ها، اصلاح ساختار مالکیتی و بازنگری در نظام تصدی‌گری دولت، لزوم واگذاری سهام تودلی، خروج از سرمایه‌گذاری‌های غیرمرتبط، افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها در دو خودروساز بزرگ کشور شد.

وب‌گاه الف

بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، موضوع «بررسی وضعیت دو ناشر بزرگ صنعت خودرو در بازار سرمایه» در جلسه اخیر شورای عالی بورس مطرح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام و مدارک درخواستی برای طرح یارانه کودکان ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه حمایت از 81 بیمار سرطانی مابین استانداری خراسان شمالی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب طرح «امید برکت» امضا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اطلاعاتی درباره ثبت نام و زمان دریافت یارانه مخصوص مادران شیرده و واریزی آن منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجیدی‌مهر گفت: نماینده‌های 110 کشور برای چهلمین دوره مسابقات قرآنی بین‌المللی قرآن کریم معرفی شدند و تا پایان هفته تلاوت‌هایشان داوری می‌شود.

وب‌گاه گسترش

یارانه مخصوص مادران شیرده، جزئیات و شرایط منحصر به خود رادارد که ثبت نام و زمان دریافت واریزی آن را نیز شامل می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرعت رشد هزینه‌ها نسبت به پارسال حدود 40 درصد بالا رفته است. نرخ تورم در 23 استان کشور بیشتر از این عدد اعلام شده - نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه در آذر امسال بعد پنج ماه دوباره از مرز 40 درصد عبور کرد. شاخصی که نشان می‌دهد خانوار ایرانی در ماه گذشته برای فراهم‌کردن یا خرید مجموعه‌ای از کالا و خدمات حدود 40 درصد بیشتر از آذر پارسال هزینه کرده است. مثل روندی که در ماه‌های گذشته شاهد بودیم،...

وب‌گاه الف

«کالابرگ الکترونیک»، «یسنا» و «امنیت غذایی کودکان»؛ طرح‌هایی است که دولت از ابتدای امسال گام به گام، اقدام به پیاده‌سازی آنها کرد تا سفره اقشار مختلف جامعه تقویت شود؛ به گونه‌ای که تنها در طرح کالابرگ الکترونیک اکنون هفت دهک درآمدی تحت پوشش این طرح درآمده‌اند که همین میزان 61 میلیون نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در برخی از محور‌های استان‌های گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش برف و باران، هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، برای برخی از محورهای استان اردبیل کولاک برف گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه فرارو

یارانه دهک‌های یک تا 3 درآمدی به 520 هزار تومان و یارانه دهک‌های چهارم تا هفتم درآمدی به 420 هزارتومان افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در محورهای گلستان و خراسان شمالی در امروز جمعه هشتم دی ماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که استان‌های واقع در شمال شرق کشور طی امروز شاهد کاهش دما هستند و برای برخی نقاط کشور نیز ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.