دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه (15 دی‌ماه) نفوذ تدریجی سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور، افزایش ابر و بارش برف و باران و وزش باد شدید و گسترش آن به سمت البرز غربی و مرکزی برای ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منصور شیشه فروش اظهار کرد: وقوع زلزله 3.6 ریشتری ساعت 7 و 16 دقیقه صبح امروز در استان اصفهان گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی هواشناسی، جمعه (15 دی‌ماه) سامانه بارشی و سرد از شمال غرب کشور، وارد خواهد شد که در پی آن شاهد افزایش ابر و بارش برف و باران و وزش باد شدید هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد و وقوع رگبار در ارتفاعات طی روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: فعالیت‌های مرتبط با کوهستان طی پنجشنبه (14 دی‌ماه) در مناطق جنوب شرق و نیمه شرقی کشور و طی جمعه (16 دی‌ماه) در شمال غرب کشور مخاطره آمیز است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در دانش بنیان‌ها نیاز‌های جامعه را در نظر می‌گیریم گفت: بزودی از دستگاه درمان سرطان رونمایی خواهد شد و در شاخه‌های دیگر نیز مانند تولید تجهیزات پزشکی از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم و از خبرنگاران درخواست داریم با دید خبرنگاری از مجموعه‌های مختلف از جمله تپش بازدید کنند، مطمئنا پاسخ‌های خوبی دریافت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و رعد و برق در 20 استان و افزایش ارتفاع موج به بیش از 1.5 متر در شمال کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در 20 استان و افزایش ارتفاع موج به بیش از 1.5 متر در شمال کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پوشش فیبر نوری اکنون در کشور به پنج میلیون خانوار رسیده است و برنامه ریزی شده تا پایان دولت سیزدهم 30 درصد خانوارها از آن بهره مند شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت فردا (14 دی ماه) به کشور و تداوم آلودگی هوای کلانشهرها طی دو روز آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها یک اظهارنظر از طرف رئیس سازمان محیط‌زیست کافی بود تا ابهامی که چهارسال پیش درباره انتشار گاز متان از کف دریاچه ارومیه مطرح شده بود، دوباره سرباز کند. او به احتمال تولید گاز متان از این دریاچه و تاثیر آن در محوشدن ابر‌های این دریاچه اشاره کرد؛ موضوعی که شاید جدید به‌نظر برسد، اما به‌گفته کارشناسان، مدت‌هاست در حال رخ‌دادن است. تنها یک اظهارنظر از طرف رئیس سازمان محیط‌زیست کافی بود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (چهارشنبه) برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و نسبتاً پایدار پیش‌بینی شده که این شرایط فردا (پنجشنبه) هم تداوم دارد. امروز (چهارشنبه) بارش پراکنده در جنوب خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت. امروز و فردا با توجه به پایداری هوا، در شهرهای...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا و بارش باران و برف در 10 استان خبر داد. طی 2 روز آینده نیز آلودگی هوا در شهرهای صنعتی افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز بارش‌های پراکنده در جنوب خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد. پنجشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی،‌کرمان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک روی می‌دهد. همچنین از اواخر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و دید در شهرهای صنعتی طی 2 روز آینده خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا در کلان‌شهرها طی امروز و فردا خبر داد.