دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر کار جزئیات جدیدی از طرح ارائه سبد غذایی رایگان به مادران شیرده و کودکان دارای سوءتغذیه را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، پیش بینی‌های بارندگی برای پاییز محقق نشد تا با تجربه چهارمین سال خشک متوالی پروژه‌های رفع تنش آبی برای تابستان 1403 با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب نسبت به بحران کم آبی در 13 استان هشدار داد و گفت: چه در استان‌های پربارش و چه در استان‌های خشک، آمار بارش‌ها نگران‌کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی گفت: روند واگذاری زمین به خانواده‌های دارای شرایط طرح جوانی جمعیت در استان به سرعت تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت مدیریت منابع آب ایران رصد دائمی وضعیت کشور و به ویژه وضعیت استان‌ها و داشتن تحلیل نسبت به شرایط را یکی از وظایف روزانه مدیران استانی خواند. وی با بیان اینکه علی‌رغم پیش‌بینی‌های هواشناسی، در پاییز بارش قابل توجهی نداشتیم، در خصوص وضعیت بارش‌های کشور بر اساس آمار اعلام شده تا 5 دی...

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: اکنون با 33درصد کاهش بارندگی در اغلب حوضه‌های آبریز روبرو هستیم و حتی نسبت به سال گذشته که سال بسیار سختی بود، 8 درصد عقب‌ماندگی داریم؛ به همین دلیل چه در استان‌های پربارش و چه در استان‌های خشک، آمار بارش‌ها نگران‌کننده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب با شاراه به وضعیت بحرانی آب در 13 استان کشور گفت: در استان‌های پربارش هم آمار بارش‌ها نگران‌کننده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب نسبت به بحران کم آبی در 13 استان هشدار داد و گفت: چه در استان‌های پربارش و چه در استان‌های خشک، آمار بارش‌ها نگران‌کننده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های گوگل نشان می دهند که بیشترین جست و جوی ایرانیان در 12 ماه گذشته مربوط به بازار طلا بوده و پس از آن، بیشترین جست و جو مربوط به بازارهای ارز، مسکن، و بورس است؛ به نحوی که مردم بیشتر تمایل دارند تا در بازارهای مسکن، سکه و طلا سرمایه‌گذاری کنند. داده‌های گوگل نشان می دهند که بیشترین جست و جوی ایرانیان در 12 ماه گذشته مربوط به بازار طلا بوده و پس از آن، بیشترین جست و جو مربوط به...

خبرگزاری تسنیم

نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، در 21 استان کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان بورس، اعلام کرد که شورای عالی بورس تأکید کرده است که نیاز است دارایی‌ها مورد تجدید ارزیابی قرار گیرند، ساختار مالکیتی بهبود یابد و نظام تصدی‌گری دولت مورد بازنگری قرار گیرد. همچنین، ضرورت واگذاری سهام تودلی، خروج از سرمایه‌گذاری‌های غیرمرتبط، افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها در دو شرکت خودروساز بزرگ کشور را مورد تأکید قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به رشد 4 درصدی اهدای خون در 9 ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، از هموطنان درخواست کرد که در فصل سرما، خون اهدا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با اعلام این مطلب افزود: استان لرستان با رشد 29 درصد، استان خراسان شمالی با 20 درصد و استان کرمان با 13 درصد، بالاترین رشد آمار اهدای خون را در بین استان‌ها به خود اختصاص دادند. وی با اشاره به رشد شاخص اهدای مستمر خون گفت: این شاخص هم اکنون در کشور بیش از 54 درصد است و استان‌های سمنان با شاخص نزدیک به 69 درصد، یزد با 64 درصد و گستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» به همت سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی، در 21 استان کشور برگزار می‌شود. این رویداد پیش از این در قالب دو مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد، اما از امسال با تجمیع مسابقات قبلی و در 5 بخش پایان نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود. در هر بخش ارائه کنندگان در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: موضوع «بررسی وضعیت دو ناشر بزرگ صنعت خودرو در بازار سرمایه» در جلسه اخیر شورای عالی بورس مطرح شد.