دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

مبلغ یارانه به 300 تا 400 هزارتومان در ماه رسید / سیستان و بلوچستان، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین کودکان مشمول طرح امنیت غذایی را دارند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بار مالی زیادی با دارویار به داروخانه‌ها تحمیل شد، گفت: دولت بار مالی طرح دارویار را تامین کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیاتی از برگزاری مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی که قرار است از 16 تا 19 دی ماه در تهران به میزبانی تالار رودکی برگزار شود، اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تا پایان آذر ماه یازده نفر در استان بر اثر استنشاق منواکسید کربن جان باخته اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته تنها هفت نفر بود.

وب‌گاه گسترش

یارانه‌ها را از نظر نوع می‌توان به دو نوع یارانه‌های صادراتی و یا یارانه‌های داخلی تقسیم کرد. یارانه صادراتی را دولت‌ها برای ترغیب شرکت‌های خصوصی برای ترغیب جهت صادرات محصول پرداخت می‌کنند و یارانه داخلی نیز کمکی است که دولت‌ها به صورت غیر مستقیم به مردم جامعه خود پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، رعدوبرق و وزش باد از فردا و طی روز جمعه در برخی استان‌ها و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حال حاضر از میان 85 میلیون و 700 هزار نفر، 79 میلیون و 600 هزار نفر یارانه‌بگیر هستند، گفت: مبلغ پرداختی آن 27 هزار میلیارد در ماه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. فردا پنجشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، این وضعیت تا بعدازظهر روز جمعه در این مناطق ادامه...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف در نوار شمالی کشور از امروز تا جمعه خبر داد و اعلام کرد: دمای هوا از پنج شنبه تا شنبه در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دمای هوا از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده در نیمه شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. امروز خلیج فارس و از بعدازظهر پنجشنبه و طی روز جمعه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از فردا (7 دی) و افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: نزدیک به 6 درصد مخاطرات جهان تقریبا در کشور ما به وقوع پیوسته است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، رعدوبرق و وزش باد از فردا و طی روز جمعه در برخی استان‌ها و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در آستانه روز مادر از عیدی دولت به مادران ایرانی در قالب طرح یسنا رونمایی شد. در این طرح که اجرای آن از از امروز پنجم دی ماه آغاز شده، از مادران باردار و شیرده دارای فرزند زیر 2 سال حمایت شده و حساب این مادران برای خرید کالا شارژ شده است. طرح یسنا در گام اول در 8 استان آغاز شده و به زودی در سایر استان‌های کشور نیز اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است و این موضوع تشدید آلودگی هوا در کلانشهرها را به همراه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری‌آنلاین نوشت: اجرای طرح امنیت غذایی مادران باردار و شیرده (یسنا)، واریز یارانه دوماهه مشمولان این طرح به‌حساب سرپرستان خانوار از امروز آغاز شد و کودکان و مادرانی که از نظر وزارت بهداشت نیازمند حمایت غذایی شناخته شده‌اند مشمول دریافت یارانه جدید شده اند که باید در طرح کالابرگ مصرف شود.