دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از تداوم آلودگی هوا در کلان‌شهرها طی امروز و فردا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا و بارش باران و برف در 10 استان خبر داد. طی 2 روز آینده نیز آلودگی هوا در شهرهای صنعتی افزایش می‌یابد.

وب‌گاه الف

در شرایطی که وزارت ارتباطات پس از افزایش تعرفه اینترنت، بسته اینترنت رایگانی را به همه مردم ارائه کرده، برخی از این فرصت سوءاستفاده کرده و با ارسال پیامک‌های جعلی بسته اینترنت رایگان سعی در فریب مردم دارند.

وب‌گاه گسترش

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برخی از مهمترین مسائل پیش روی اصناف در ماه گذشته، از رفع ممنوعیت اتحادیه‌ها برای ثبت حضوری درخواست متقاضیان پروانه کسب خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای آذرماه بیش از 3000 مورد پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در سطح استان انجام شده و برای 64 سازمان و نهاد دولتی و عمومی اخطار قطع گاز صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

فرشید تمری، نویسنده و کارگردان تئاتر معتقد است که جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای قطعه گمشده پازل تئاتر ایران بودند.

وب‌گاه فرارو

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. بیشترین کاهش بارش در استان قزوین با 69 درصد ثبت شده است. پس از این استان قم قرار دارد که بارش‌ها در آن نسبت به دوره بلندمدت 65.2 درصد منفی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور همچنان در مقایسه با دوره بلندمدت منفی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور همچنان در مقایسه با دوره بلندمدت منفی است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور همچنان در مقایسه با دوره بلندمدت منفی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یارانه مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار که در دهک اول درآمدی جامعه بودند، دی ماه واریز شد و حساب مشمولان در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، هرمزگان، ایلام، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شارژ شد. طبق اخبار قرار است واریز یارانه جدید ادامه داشت باشد یارانه مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار که در دهک اول درآمدی جامعه بودند، دی ماه واریز شد و حساب مشمولان در استان‌های خراسان شمالی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: یارانه مادران باردار یا دارای کودک شیرخوار که در دهک اول درآمدی جامعه بودند، دی ماه واریز شد و حساب مشمولان در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، هرمزگان، ایلام، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شارژ شد. طبق اخبار قرار است واریز یارانه جدید ادامه داشت باشد.

وب‌گاه فرارو

یارانه طرح یسنا به صورت ماهانه به حساب مادران شیرده واریز می‌شود؛ ماردران شیرده یا باردار می‌توانند جهت ثبت نام در این طرح، اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌نماینده بجنورد در مجلس با طرح این پرسش که چرا لایحه واردات خودرو به درستی اجرا نمی شود گفت: وضعیت به جایی رسیده که داشتن ماشین‌های بی‌کیفیت هم تبدیل به آرزوی مردم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: چند روز قبل مردی میانسال در تماس با پلیس شهرستان فاروج از قتل پسر جوانش خبر داد.