پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

امروز در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان، افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: «شنبه (21 مهر) با نفوذ سامانه بارشی به سواحل دریای خزر به‌تدریج بارش همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: شنبه (21 مهر) با نفوذ سامانه بارشی به سواحل دریای خزر به تدریج بارش همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: شنبه (21 مهر) با نفوذ سامانه بارشی به سواحل دریای خزر به تدریج بارش همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

گروه‌های جهادی علاوه بر کارهای محرومیت‌زدایی و تأمین بسته‌های معیشتی، رسالتی مهم در بخش فرهنگی جامعه دنبال می‌کنند و از این راه برای آگاهی رساندن به مردم در تلاش‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (18 مهر) در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد. رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای...

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران از جزئیات هزینه - درآمد خانوارهای شهری کشور، سهم مسکن از کل هزینه‌های خانوارهای شهری کشور در سال 1402 درحالی به‌طور میانگین در کشور 42.4 درصد بوده که این میزان در استان تهران با سهم 55.8 درصد، در رتبه اول قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان، افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شستن مرتب دست‌ها بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود آنها به داخل بدن است. البته، اگر خودتان به این ویروس مبتلا باشید، شستن دست‌ها و بدن‌تان، مانع از انتشار میکروب خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شستن مرتب دست‌ها بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود آنها به داخل بدن است. البته، اگر خودتان به این ویروس مبتلا باشید، شستن دست‌ها و بدن‌تان، مانع از انتشار میکروب خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق آمار دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه‌های معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، ترانزیت جاده‌ای در 6 ماهه سال 1403 با ثبت 9.3 میلیون تن کالا، افزایش چشمگیر 63 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است. بر اساس این گزارش، جابه‌جایی مسافران با صورت وضعیت توسط ناوگان حمل‌ونقل جادای در 6 ماهه نخست سال 1403 به 67 میلیون نفر رسید. خراسان...

خبرگزاری مهر

ترانزیت جاده‌ای طی 6 ماهه امسال با ثبت 9.3 میلیون تن کالا، افزایش چشمگیر 63 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول اداره کل هواشناسی استان اصفهان با درنگ در سه‌ماهه تابستان یادآور شد: کمینه و بیشینه دما طی تیرماه به ترتیب 1.6 و 0.9 بود. در مردادماه همین شاخص به ترتیب به اعداد 4.3 و 3.7 رسید. درنهایت، شهریورماه نیز از کمینه 1.1 و بیشینه 2.8 برخوردار بود.