پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

نرخ بیکاری 25 استان در تابستان امسال تک‌رقمی بود. کمترین نرخ بیکاری برای استان مرکزی با 4.3 درصد و بیشترین نرخ بیکاری برای استان سیستان‌وبلوچستان با 14 درصد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است: وقوع رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در نواحی مستعد گرد و خاک امروز (16 مهر) در جنوب غرب کرمان، جنوب بوشهر و دامنه و ارتفاعات در سیستان و بلوچستان و هرمزگان، سه‌شنبه (17 مهر) در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، دامنه و ارتفاعات در جنوب غرب کرمان، نیمه شمالی آذربایجان غربی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه (18 مهر) در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نوار شرقی اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و جنوب غرب کرمان و شرق و شمال هرمزگان رگبار و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

نرخ بیکاری 25 استان در تابستان امسال تک رقمی بود. کمترین نرخ بیکاری برای استان مرکزی با 4.3 درصد و بیشترین نرخ بیکاری برای استان سیستان و بلوچستان با 14درصد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان گفت: یک قلاده گربه پالاس در منطقه سرانی از توابع بخش سرحد این شهرستان که ماه گذشته زنده گیری شده بود تلف شد.

خبرگزاری مهر

اساس برگزاری بوت کمپ‌های بازی‌سازی، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز صنعت بازی در کشور بوده اما برگزاری 21 دوره از بوت کمپ چند نفر را به بازار کار صنعت بازی در کشور وصل کرده است؟

خبرگزاری تسنیم

مطابق آخرین گزارش های مرکز آمار ایران حدود 25استان بیکاری تک رقمی دارند و کمترین نرخ بیکاری برای استان مرکزی با 4.3 درصد و بیشترین نرخ بیکاری برای استان سیستان و بلوچستان با 14درصد است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس هشدار سازمان هواشناسیسامانه بارشی امروز، شنبه، در شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، شمال زنجان، شمال قزوین، شمال و شرق مرکزی، تهران، البرز، قم، غرب و شمال سمنان، جنوب و ارتفاعات خراسان رضوی، نیمه شمالی اصفهان، دامنه و ارتفاعات در گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مرکز کرمان فعال است. فردا یکشنبه 15 مهرماه سامانه بارشی در استان‌های...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی برای امروز (شنبه) در 16 استان کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 1 و صفر درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 37 و 39 دمای درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (14 مهر) در استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات و غرب گلستان، شرق اردبیل و مناطقی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، شمال استان‌های البرز، قزوین، شمال و شرق استان مرکزی، قم، شمال اصفهان، شمال و غرب سمنان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال یزد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. او...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از افزایش گرادیان فشاری در برخی مناطق و احتمال سقوط اشیا و خسارت به تجهیزات شهری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 6 و 59 دقیقه و 23 ثانیه روز شنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 حوالی شهرستان بهاباد در استان یزد را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی برای امروز (شنبه) در 16 استان کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.