پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادینوز: بررسی ها نشان می دهد بانک‌ها 30درصد بالاتر از نقدینگی کشور سپرده دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تازه ترین آمار در 31 استان کشور نشان می دهد، تا پایان مردادماه امسال تسهیلات جاری و غیرجاری بانک ها در کشور به 8 هزار و 300 همت رسیده که 60 درصد سهم استان تهران است.

خبرگزاری تسنیم

تازه ترین آمار از مانده کل تسهیلات و سپرده های بانکی در 31 استان کشور نشان می دهد، تا پایان مردادماه امسال تسهیلات جاری و غیرجاری بانک ها در کشور به 8 هزار و 300 همت رسیده که 60 درصد سهم استان تهران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس هشدار سازمان هواشناسی سامانه بارشی تا شنبه هفته آینده در برخی مناطق کشور فعال است. این سامانه باعث مخاطراتی از جمله رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید موقتی و در نواحی مستعد گرد و خاک می‌شود. امروز سه‌شنبه، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، دامنه و ارتفاعات جنوب غرب کرمان و نیمه شمالی آذربایجان غربی تحت تأثیر قرار خواهند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس هشدار سازمان هواشناسی سامانه بارشی تا شنبه هفته آینده در برخی مناطق کشور فعال است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده خبر داد و نسبت به آب گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد اعلام کرد که بارش‌های شدید و رعد و برق تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و همچنین خطر سقوط اجسام در فضای باز وجود دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس موسسه تحقیقات پنبه از ایجاد مزارع الگویی به منظور افزایش ضریب نفوذ دانش و معرفی ارقام جدید به‌ویژه در راستای تغییر اقلیم و استفاده از آب‌های نامتعارف در کشت پنبه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد، از ادامه فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه جدید خبر داد. این سامانه‌ها باعث بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور خواهند شد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی قدیمی و نفوذ یک سامانه بارشی جدید هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد از تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی و نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور به همراه رگبار باران و تگرگ، رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک از امروز تا شنبه آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از 432 هزار سهامدار در شش ماه نخست سال جاری، در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از 432 هزار سهامدار در شش ماه نخست سال جاری، در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.