دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص موضوعات مرتبط با سهام عدالت تاکید کرد: باید این نکته را تاکید کنیم که حتماً دارندگان سهام عدالت خبر‌های رسمی را از مبادی رسمی و به ویژه رادیو و تلویزیون پیگیری و جستجو کنند. سهامداران هیچ‌گونه وجهی به هیچ مرجعی نپردازند وی افزود: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تحلیل وضعیت تردد در سطح محور‌های مواصلاتی کشور، آبان امسال 64 میلیون و 362 هزار 799 تردد بین استانی وسایل نقلیه سبک در جاده‌ها به ثبت رسید. این آمار از افزایش هشت درصدی متوسط تردد روزانه بین استانی وسایل نقلیه سبک در مقایسه با آبان سال 1401 خبر می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش سفر‌ها نسبت به سال قبل است. بر مبنای...

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح یسنا با ابتکار آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی آغاز شده است، یادآور شد: این طرح با اقدام آستان قدس رضوی و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و قرارگاه امام حسن مجتبی و... صورت گرفته است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان هدف از این تسهیلات را ایجاد و توسعه اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: وزیر ورزش و جوانان بر افزایش تسهیلات به عنوان یکی از اهداف سال‌های اخیر تأکید کرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخابرات منطقه و سپاه جواد الائمه استان خراسان شمالی در راستای توسعه خدمات مخابراتی در مناطق محروم با هدف افزایش بنیه اقتصادی و عدالت ارتباطی برای ساکنان روستاهای این استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک، امضاء کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و گلخانه داران توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران، کاهش دما و احتمال آبگرفتگی معابر در بیشتر استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در پنج استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

طبق اعلام سازمان هواشناسی نخستین دمای زیر صفر در استان تهران، ثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز کمینه دمای هوا در فیروزکوه به منفی 0.3 درجه سلسیوس رسید و نخستین دمای زیر صفر استان در سال زراعی جدید را رقم زد. صبح امروز کمینه دمای هوا در فیروزکوه به منفی 0.3 درجه سلسیوس رسید و نخستین دمای زیر صفر استان در سال زراعی جدید را رقم زد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: صبح امروز کمینه دمای هوا در فیروزکوه به منفی 0.3 درجه سلسیوس رسید و نخستین دمای زیر صفر...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی اعلام کرد: صبح امروز کمینه دمای هوا در فیروزکوه به منفی 0.3 درجه سلسیوس رسید و نخستین دمای زیر صفر استان در سال زراعی جدید ثبت شد.

خبرگزاری دانشجو

مجوز اجرای 129 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در مهرماه سالجاری صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

دوشنبه (8 آبان) با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت علاوه بر این مناطق در استان اردبیل کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. در بعد از ظهر این روز در جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان نیز رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و کاهش دما در بعضی استان‌ها و وزش باد و خیزش گرد و خاک در برخی نواحی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه و چهارشنبه (9 و 10 آبان) در ارتفاعات البرز مرکزی، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان بارش پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت دشوار زندگی مرزنشینان شاید دلیلی محکمی بود برای تصویب لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی رونق اقتصادی. نزدیک به یک ماه از تصویب این لایحه می گذرد, آیا تحول اساسی در بهبود معیشت و اشتغال پایدار مرزنشینان روی می دهد؟