دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا سه‌شنبه خبر داد و پیش‌بینی کرد بارش باران، برف و وزش باد شدید تمام مناطق کشور را در بر خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی و احتمال سقوط بهمن و لغزندگی جاده‌ها در 12 استان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی و احتمال سقوط بهمن و لغزندگی جاده‌ها در 12 استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

در اولین روز از نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار با حضور معاون علمی رئیس جمهوری و وزیر علوم از 27محصول فناورانه پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگاه‌ها رونمایی شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: طی فردا (سه شنبه) و پس فردا بندرعباس با دمای 30 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 7- و 1- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه منیبان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: واژگونی اتوبوس امروز (دوشنبه) در محور بجنورد - جنگل گلستان 2 فوتی و 15 نفر مصدوم داشت. به گزارش منیبان به نقل از ایرنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: واژگونی اتوبوس امروز (دوشنبه) در محور بجنورد - جنگل گلستان 2 فوتی و 15 نفر مصدوم داشت. ابراهیم صارمی اظهار کرد: این سانحه ساعت پنج صبح امروز در گردنه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با قدردانی از مردم و مسئولان استان خراسان شمالی به لحاظ برگزاری خوب و در شان چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد گفت: تمسک نوجوانان و جوانان به کلام الله مجید در تمامی آیین زندگی سبب رشد و شکوفایی کشور خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و گرد و خاک در بعضی مناطق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسیامروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارندگی، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است. فردا در شمال غرب، چهارشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی مناطق جنوب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و پنجشنبه در اکثر مناطق...

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس دو نفر جان خود را از دست دادند و 15 نفر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از واژگونی اتوبوس در محور اسفراین به بجنورد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا سه‌شنبه خبر داد و پیش‌بینی کرد بارش باران، برف و وزش باد شدید تمام مناطق کشور را در بر خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل محبان، مدیرعامل هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: صبح امروز ساعت 5:34 روز دوشنبه گزارشی مبنی بر واژگونی اتوبوس در جاده بجنورد_اسفراین «گردنه پلمیس» اعلام شد. وی افزود: بلافاصله 6 تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند، این حادثه 2 جان‌باخته و 12 نفر مصدوم که 8 نفر از آن‌ها توسط هلال‌احمر رها‌سازی که با همکاری اورژانس مصدومین به مراکز درمانی انتقال...

وب‌گاه الف

عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: فعلا برنامه‌ریزی این است که در نیمه دوم بهمن، دو استان خراسان شمالی و زنجان مجامع سهام عدالت خود را برگزار کنند.