دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سامانه بارشی وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه فرارو

اگر زمان کافی برای درست کردن خمیر این آش را ندارید، می‌توانید درست کردن آش گوشواره با ماکارونی فرمی را امتحان کنید.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از احتمال وقوع گردوخاک در نوار غربی کشور از اواخر وقت روز شنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گیلان و غرب مازندران بارش پیش‌بینی شده است. فردا شنبه 18 آذرماه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی مناطق غرب، گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز و شمال تهران بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و کوهستانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از ورود 2 سامانه بارشی به کشور طی هفته آینده خبر داد و برای 16 استان هشدار سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد. سازمان هواشناسی از ورود 2 سامانه بارشی به کشور طی هفته آینده خبر داد و برای 16 استان هشدار سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود دو سامانه بارشی به کشور در هفته آتی، تاکید کرد: از بعدازظهر شنبه (18 آذر) به سبب افزایش سرعت باد بر روی عراق، پدیده گرد و خاک در نوار غربی کشور دور از انتظار نیست.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود 2 سامانه بارشی به کشور طی هفته آینده خبر داد و برای 16 استان هشدار سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه بارشی از روز شنبه وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه الف

بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، سامانه بارشی از روز شنبه وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی، از وزود سامانه بارشی از روز شنبه به کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: امروز آلودگی در تهران با بارش باران کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست و هشتمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز پنجشنبه (16 آذر) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان اردبیل شد. رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان اردبیل ترتیب خواهند داد؛ همچنین دیدار...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، گفت: شنبه (18 آذر) با ورود سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب و نیز در گیلان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، بارش باران، در برخی مناطق رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه در بیست و هشتمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی وارد استان اردبیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جوی کوهستان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وزش باد شدید همچنین افت دمایی و احتمال رخداد تگرگ از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی که همراه با مخاطره است، بپرهیزید.