دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مقرر شده است که در مدارس ابتدایی دولتی که حدود 8 میلیون دانش آموز داریم، هر هفته 2 وعده شیر توزیع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در نیمه غربی کشور جو آرام و پایداری همراه با روند افزایش دما مستقر شده و در نیمه شرقی نیز وزش باد پدیده حاکم است. از اوایل شب یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه با تقویت جریانات...

خبرگزاری تسنیم

2 تشکل صنفی حوزه تجهیزات پزشکی با تاکید بر رفع نواقص احتمالی در عملکرد هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، مدعی شدند: "تخریب و انحلال این مرکز موجب تضعیف تولید داخل و هدررفت منابع ارزی کشور می‌شود."

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی، اعلام کرد: امروز (شنبه) و فردا در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما و طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما بویژه در سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی الهی راد اظهار کرد: سه شهید گمنام امروز از ساعت 15 و از محل میدان آزادگان بجنورد مورد استقبال مردم این شهرستان قرار می‌گیرند. وی با اشاره به اینکه مراسم شب وداع با این شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع بجنورد انجام می‌شود، گفت: مراسم تشییع این سه شهید والامقام نیز فردا از محل مسجد انقلاب آغاز و پیکر یکی از شهدا در منطقه گلستان...

وب‌گاه فرارو

مازندران عنوان نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

وب‌گاه فرارو

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا توضیحاتی را درباره نحوه دریافت یک روزه گواهینامه رانندگی ارائه کرد و به برخی از پرسش‌های مخاطبان درباره گواهینامه موتورسیکلت پاسخ داد.

وب‌گاه فرارو

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا توضیحاتی را درباره نحوه دریافت یک روزه گواهینامه رانندگی ارائه کرد و به برخی از پرسش‌های مخاطبان ایسنا درباره گواهینامه موتورسیکلت پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود حسنلو معاون فناوری و توسعه‌ی نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی و مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در برنامه امروز میز اقتصاد واریز سود سهام عدالت و چگونگی تعیین تکلیف سود سهام متوفیان را بررسی کردند. سود سهام عدالت از بامداد پنج شنبه آغاز شده فرآیند پرداختش و این سود برای 29 شرکت موجود در سبد سهام عدالت است...

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس هواشناسی، گفت: امروز در مناطقی از شرق و جنوب شرق باران شدید رخ می‌دهد و فردا بارش‌ها در شرق دریای خزر و سایر مناطق ادامه دارد تا اینکه این سامانه بارشی اوایل جمعه شب از شرق کشور خارج شود.

وب‌گاه فرارو

مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی از ترافیک سنگین و بارش برف در جاده هراز و چالوس، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، در مناطق گرمسیر رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف، کولاک برف، رخداد مه و احتمال بهمن از چهارشنبه تا پنجشنبه (22 تا 23 آذر) خبر داد. این شرایط جوی روز چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز چهارشنبه در شمال غرب، غرب،‌جنوب غرب،‌بخش‌هایی از جنوب و مرکز،‌استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما و در مناطق سردسیر بارش برف روی می‌دهد. فردا در اکثر مناطق کشور و روز جمعه در نیمه شرقی کشور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از ایجاد هشت کافه کارآفرینی در خراسان شمالی، نخستین مرکز خدمات کارآفرینی شهرستان سملقان صبح امروز افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم

هیئت داوران مسابقات سراسری قرآن کریم در بیانیه‌ای ضمن بیان مهم‌ترین ویژگی‌های مسابقات سراسری قرآن کریم، میزبانی با شکوه استان خراسان شمالی از این رویداد را فراتر از حد توقع و رکوردی غیرقابل باور در تاریخ برگزاری مسابقات عنوان کرده‌اند.