دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی طی فردا به شمال کشور و بارش باران، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و کاهش نسبی دما در 5 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و کاهش دما در بعضی استان‌ها و وزش باد و خیزش گرد و خاک در برخی نواحی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با نفوذ سامانه بارشی از فردا کاهش دما را در برخی از نقاط کشور شاهد خواهیم بود. امروز در هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و فردا با نفوذ جریانات شمالی در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، بارندگی و وزش باد شدید و علاوه بر این مناطق در اردبیل کاهش دما رخ خواهد داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در بعد از ظهر یکشنبه (7 آبان) در شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: در بعد از ظهر یکشنبه (7 آبان) در شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: دوشنبه (8 آبان) با نفوذ جریانات شمالی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بعدازظهر امروز برای شرق هرمزگان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. فردا دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در اردبیل کاهش نسبی دما روی می‌دهد. در بعدازظهر دوشنبه در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی طی فردا به شمال کشور و بارش باران، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و کاهش نسبی دما در 5 استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما از فردا در برخی نقاط کشور پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی برای نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به وضعیت «ایران» - یوز آسیایی - درباره رهاسازی «آذر» و «توران» - دو توله یوز آسیایی در اسارت - اظهار کرد: از یوزپلنگ‌های موجود در اسارت برای تکثیر استفاده و نسل‌های بعدی در طبیعت رها خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت «آذر» و «توران» گفت: این توله یوز‌ها قابلیت رهاسازی را ندارند چرا که تنها یوزپلنگ‌هایی که در طبیعت رشد کرده‌اند، توانایی بقا در این محیط را دارند و تلاش ما بیشتر در این راستا است که امنیت زیستگاه‌های اطراف توران را افزایش دهیم همچنین میزان طعمه‌ها را بیشتر کنیم و بتوانیم شرایط زیستگاهی را بهتر کنیم. معاون محیط زیست طبیعی سازمان...

وب‌گاه فرارو

حسن اکبری درباره وضعیت «آذر» و «توران» نیز گفت: این توله یوز‌ها قابلیت رهاسازی را ندارند چرا که تنها یوزپلنگ‌هایی که در طبیعت رشد کرده‌اند، توانایی بقا در این محیط را دارند و تلاش ما بیشتر در این راستا است که امنیت زیستگاه‌های اطراف توران را افزایش دهیم همچنین میزان طعمه‌ها را بیشتر کنیم و بتوانیم شرایط زیستگاهی را بهتر کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: در پایان مسابقات بدمینتون قهرمانی خردسالان کشور خراسان شمالی اول قم به مقام دوم رسید و استان های اصفهان و مازندران به طور مشترک سوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زینب موسوی، کمدین، در روزهای گذشته بازداشت شده بود، حالا با انتشار یک ویدیو معذرت خواهی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

300 دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی خراسان شمالی نیازمند تعمیر و بازسازی بوده و 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه 5.3 ریشتری خراسان را لرزاند دقایقی پیش زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر قصر شیرین کرمانشاه را لرزاند. به گزارش غرشه آنلاین، ساعت 5 عصر امروز زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر قصرشیرین کرمانشاه را به لرزه در آورد

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: از هفته دوم آبان بارش باران افزایش می‌یابد و متوسط دمای هوا طی پاییز بالاتر از حد نرمال پیش‌بینی می‌شود.