دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخابات استان بر ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند تأکید کرد و گفت: در این عرصه همه باید در مسیر و چهارچوب قانون حرکت کنند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی و رعد و برق در نیمه شمالی کشور، از وزش باد شدید در دامنه جنوبی البرز در 24 ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به ناپایداری‌های جوی، گلخانه‌داران و دامداران هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و از دوشنبه پایدار جوی در اکثر مناطق کشور خبر داد. صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (28 مهر) در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، برخی مناطق اردبیل، زنجان و زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی با رعد و برق...

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق، برخی ساعات وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک رخ می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز (28 مهر) در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، برخی مناطق اردبیل، زنجان و زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی استان‌ها و از دوشنبه پایدار جوی در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی، توصیه هایی نیز برای پیشگیری از بروز حوادث مرتبط با شرایط جوی اعلام کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روند تغییرات نرخ بیکاری حاکی از آن است که این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال قبل (تابستان 1401)، 1.0 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

با کاهش نرخ بیکاری در تابستان 1402, مطابق آمار ارائه شده مرکز آمار بیشترین نرخ بیکاری در کشور برای سیستان و بلوچستان با نرخ بیکاری 12.5درصد است و تنها 6استان نرخ بیکاری دو رقمی دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام هواشناسی برخی از نقاط کشور شاهد بارش باران همراه با رعد و برق خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور از بعدازظهر امروز تا پیش از ظهر شنبه 29 مهر هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و به تبع آن بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات برف و در نواحی مستعد احتمال تگرگ از بعد از ظهر امروز پنجشنبه 27 مهر تا پیش از ظهر شنبه 28 مهر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: برای فعالیت سامانه بارشی امروز در نواحی مختلف کشور هشدار صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

زاگرس رشته کوهی پوشیده از جنگل‌های کهنسال بلوط، از دیرباز مامن زندگی و شکل دهی تمدن بوده است. اکنون زاگرس محل تقسیم 13 استان کشور با جمعیتی بیش از 34‌درصد کل جمعیت کشور است.