دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اجلاسیه دوازدهم دوره پنجم این مجلس به تصویب رسیده بود، اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، اصلاحات قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در هفت فصل، 31ماده و 23 تبصره در دوازدهمین اجلاسی رسمی این مجلس (دوره پنجم) به تصویب رسید، ابلاغ شد. متن این قانون به شرح زیر است: با الهام از روایت یعقوب بن شعیب از امام صادق «علیه السلام» در زمینه شناسایی و تعیین جانشین مقام رهبری و ولایت امر مسلمین...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در تاریخ 1402/7/5 تصویب شده بود ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در تاریخ 1402/7/5 تصویب شده بود ابلاغ شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در بیشتر نقاط کشور، بارش برف در مناطق سردسیر و کاهش محسوس دما، خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه (19 مهر) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در غالب نقاط کشور، بارش برف در مناطق سردسیر و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور طی پنجشنبه و جمعه (20 و 21 مهرماه) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان به مردم توصیه کرد از سفر غیرضروری، تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مرتضی مرادی پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در رابطه با زلزله افغانستان اظهار داشت: متاسفانه ما در 15 مهر ماه شاهد وقوع زمین لرزه‌های متعدد و با شدت بالای 6 ریشتر در افغانستان بودیم که تا این لحظه نیز آن محدوده 148 بارلرزیده که اکثر این زمین لرزه‌ها بالای 4 ریشتر بوده. وی افزود: جمعیت حلال احمر به عنوان یک سازمان مردم نهاد و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز جمعه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های گیلان، مازندران، سمنان، تهران، البرز، قزوین و زنجان بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و در بخش‌هایی از مرکز کشور ابرناکی و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف انتظار می‌رود. فردا پنجشنبه علاوه بر این...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان به مردم توصیه کرد از سفر غیرضروری، تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان، کاهش محسوس دما در 20 استان و افزایش ارتفاع موج تا 4 متر در دریای خزر هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وحیدی گفت: در برخی از اظهارات که شروع شده و کم و بیش هم خبر داریم برخی از معاندین یا رسانه های خارجی در برنامه‌هایشان سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.