دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: امتداد سامانه گسلی هریرود غربی به سوی غرب و خاک ایران با سامانه گسلی درونه در شمال و دشت بیاض در جنوب مجانب می‌شود که از جمله گسل‌های طویل و لرزه‌زای ایران مرکزی تلقی می‌شود و رخنمون گسیختگی واضحی در سطح دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در هفته گذشته زمینلرزه 6.3 در افغانستان موجب شد شهرهای تایباد، تربت جام، تربت حیدریه و مشهد ارتعاشات این زمینلرزه را احساس کنند، ضمن آنکه در استان کرمانشاه نیز 4 زلزله به ثبت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 11 استان خبر داد و برای برخی مناطق هشدار آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی و شکستن درختان کهنسال صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 11 استان خبر داد و برای برخی مناطق هشدار آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی و شکستن درختان کهنسال صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ایران اسلامی یکپارچه بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خواستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور تهران _ کرج و محور هراز برقرار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می‌شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور به ویژه محور کرج _ چالوس هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به ورود سامانه بارشی جدید، طوفان، وزش باد شدید و سایر مخاطرات جوی به شهروندان هشدار داد. هواشناسی ایران چند وضعیت هشدار صادر کرد. سازمان هواشناسی ایران با صدور چند اطلاعیه، نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی جدید و مخاطرات جوی، بارش باران‌های سیل‌آسا و سیل به شهروندان هشدار داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 10 استان به...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس سازمان ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در 20 استان کشور طی امروز (20 مهرماه) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا در نیمه شمالی کشور شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرایند داوری دهمین جشنواره علمی پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در یک کمیته 30 نفره در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر عبدالله محمدی مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. داوری‌ها جشنواره در سه سطح شامل سطح اول توسط واحدهای دانشگاهی، سطح دوم توسط استان‌ها و سطح سوم...

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاحات قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در هفت فصل، 31ماده و 23 تبصره در دوازدهمین اجلاسی رسمی این مجلس (دوره پنجم) به تصویب رسید، ابلاغ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام شد. براساس ماده یک قانون جدید تعداد نمایندگان تفاوتی با دوره قبل ندارد ماده 2 هرگونه اقدام را منوط به مصالح ملی می‌داند.