دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در 17 استان هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 14 استان و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در 17 استان هشدار داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش محسوس دما از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه (17 تا 20 مهر) خبرداد. این شرایط جوی روز دوشنبه دراردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش محسوس دما از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه (17 تا 20 مهر) خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌های پاییز امسال در تهران 20 روز زودتر از سال 1401 شروع شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌های پاییز امسال در تهران 20 روز زودتر از سال 1401 شروع شده است. به گزارش عرشه آنلاین، در حالی بارش‌های پاییزی تهران 20 روز زودتر آغاز شده که آمار سازمان هواشناسی از بارش‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌های پاییز امسال در تهران 20 روز زودتر از سال 1401 شروع شده است. مطابق این داده‌ها، نخستین بارش مؤثر پاییز امسال استان به میزان 9 میلی‌متر در شبانه‌روز منتهی به 13 مهر و از ایستگاه هواشناسی فرودگاه امام خمینی (ره) گزارش شده است. این در حالی است که نخستین بارش پاییز گذشته...

خبرگزاری تسنیم

در حالی بارش‌های پاییزی تهران 20 روز زودتر آغاز شده که آمار سازمان هواشناسی از بارش‌ها نشان می‌دهد بارش در 12 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت مثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کودکان بازمانده از تحصیل مقطع ابتدایی که خانوار آنان در دهک‌های درآمدی 1 تا 5 هستند، موردحمایت نقدی دولت قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه یه بزرگی2.8 ریشتر سبزوار در استان خراسان رضوی را لرزاند. زمین لرزه یه بزرگی2.8 ریشتر سبزوار در استان خراسان رضوی را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین؛ زلزله‌ای به بزرگی2.8 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین سبزوار در استان خراسان را لرزاند.

خبرگزاری دانشجو

سیدمحمد هاشمی در روز نخست اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های همسایه اظهار داشت: در موضوع استان‌ها و ظرفیت ها، پرواضح است که ما هر قدر از ظرفیت فرهنگی استان‌ها را به حوزه بین الملل امتداد دهیم و آن‌ها را به کار بگیریم باعث قد کشیدن استان‌های ما در عرصه فرهنگ و باعث طراوت و تازگی استان‌ها خواهد شد. وی افزود: وقتی به استانی در حوزه فرهنگ، میدان داده می‌شود کل ظرفیت فرهنگی...

خبرگزاری تسنیم

نتایج هفتمین دوره مسابقات بهکاپ قهرمانی کشور به میزبانی آذربایجان شرقی اعلام شد و تیم استان آذربایجان شرقی قهرمان بخش مردان و تیم استان کرمانشاه قهرمان بخش بانوان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه دومین دوره از جشن مهر سینمای ایران شب گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از 30 هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی 331 میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی گفت: به عهدی که با سینماگران کشور و هنرمندان استان‌ها و شهرستان‌ها در راستای توسعه عدالت فرهنگی بسته‌ایم، پایبندیم.