دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین اختتامیه دومین جشن ملی مهر سینمای ایران عصر امروز (13 مهرماه) در تالار ایوان شمس با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی سینما برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر ساعت 21 و 6 دقیقه سراب در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر ساعت 21 و 6 دقیقه سراب در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر در محورهای شمالی و اصلی کشور ترافیک سنگین گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد برای بارش باران و وزش باد شدید در بسیاری از نقاط کشور صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

از بین 31 استان کشور، 23 استان در هفته اول مهرماه هیچ‌بارشی نداشتند و سال آبی جدید را با خشکی و بی‌بارشی آغاز کردند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

معاون عملیات سازمان امداد و نجات: در 5 استان کشور با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران امدادگران هلال‌احمر به حالت آماده باش درآمدند. مرتضی مرادی‌پور با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد امروز (پنج‌شنبه 13 مهرماه) در استان‌های مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در 5 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به جو پایدار هوای کشور طی سه روز آتی، گفت: جمعه (14 مهر) در شمال شرق کشور دمای هوا بین 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، امروز با پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، برای گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شرق و شمال خراسان شمالی هشدار نارنجی و برای آذربایجان‌های شرقی و غربی، شمال زنجان، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال سمنان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران هشدار زرد صادر شده است. سیلابی شدن مسیل‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی، روز پنجشنبه برای 5 استان هشدار نارنجی بارندگی، برای 8 استان هشدار زرد بارندگی و برای 21 استان هشدار زرد وزش باد شدید صادر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد امروز (پنج‌شنبه 13 مهرماه) در استان‌های مازندران، گلستان، شرق و شمال خراسان شمالی، اردبیل و گیلان پیش‌بینی شده است. وی افزود: در این راستا، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در این استان‌ها در حالت آماده‌باش...